RMF FM liderem, ale traci najwięcej. SuperNova, Radio Maryja i Pogoda z największymi wzrostami

W okresie od lutego do kwietnia br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, ale stacja zanotowała największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskały SuperNova, Maryja i Pogoda - raport Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od lutego do kwietnia 2023 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 29,6 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska, opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. Względem analogicznego okresu rok wcześniej udział stacji spadł o 1,5 pkt. proc. - najbardziej w zestawieniu.

Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET z udziałem na poziomie 13,5 proc. (udział tej stacji względem fali luty-kwiecień 2023 roku spadł o 0,3 pkt. proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sluchalnosc-radio-duze-miasta-i-kwartal-2023-rmf-fm,7169657960994433a ##

Ostatnią lokatę podium uzupełnia sieć Eska. Jej udział w rynku w analizowanym okresie wyniósł 7,1 proc. (w dół o 0,2 pkt. proc.).

Tuż za podium znalazła się Jedynka. Udział stacji spadł o 0,1 pkt. proc. do 4,8 proc. Czołową piątkę uzupełnia Audytorium 17 (do góry o 0,1 pkt. proc. do 4,5 proc.).

Radio SuperNova najbardziej do góry

Największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 0,4 pkt. proc. do 1 proc. udziału - pochwalić się mogło Radio SuperNova. Stacja w rankingu awansowała z miejsca 18. na 17.

Wyraźnie - o 0,3 pkt. proc. - zyskały także Radio Maryja i Radio Pogoda (do odpowiednio 1,8 proc. i 1,2 proc.).

grafika

Dane o rynku radiowym w ostatnim roku.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska