Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od grudnia 2022 roku do lutego 2023 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 30,2 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska, opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. Względem analogicznego okresu rok wcześniej udział stacji wzrósł o 0,1 pkt. proc.
Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET z udziałem na poziomie 13,6 proc. (udział tej stacji względem fali grudzień 2021-luty 2022 roku spadł o 0,5 pkt. proc.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sluchalnosc-radio-duze-miasta-listopad-2022-styczen-2023-rmf-fm,7169677597223041a ##
Ostatnią lokatę podium uzupełnia sieć Eska. Jej udział w rynku w analizowanym okresie wyniósł 7 proc. (w dół o 0,9 pkt. proc. – największy spadek w zestawieniu).

Jedynka najbardziej do góry
Tuż za podium znalazła się Jedynka. Udział stacji wzrósł o 0,8 pkt. proc. do 5,5 proc. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sluchalnosc-radia-2022-rok-grupa-15-24-lat-rmf-fm-eska-zet-podium,7169691751167617a ##
Duże odbicie zanotowała także Trójka, której wynik zwiększył się o 0,4 pkt. proc. do 2,2 proc. Stacja awansowała z 12. na 11. pozycję.
Spory wzrost miało także Radio Złote Przeboje - o 0,5 pkt. proc. do 3,1 proc. udziału (awans z 10. na 7. miejsce).

Dane o rynku radiowym w ostatnim roku.











