RMF FM odskakuje Radiu ZET. Które stacje zyskały najwięcej?

W najnowszym badaniu słuchalności przewaga RMF FM nad Radiem ZET wzrosła o prawie 2 pkt proc. Natomiast VOX FM wyprzedziło RMF Maxx, a spore wzrosty osiągnęły też RMF Classic i Meloradio.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
RMF FM odskakuje Radiu ZET. Które stacje zyskały najwięcej?
Fot. Shutterstock

Przez ostatni rok udział RMF FM w rynku słuchalności radiowej oscylował wokół 30 proc. W fali badania Radio Track od lipca do września 2025 roku wyniósł równo 29 proc. Rok do roku wzrósł o 0,9 pkt proc., czyli 3,2 proc.

Dzięki temu powiększyła się jego przewaga nad Radiem ZET, notującym prawie o połowę niższy udział. Od lipca do września br. wynik tej stacji wyniósł 14,6 proc., po spadku r/r o 0,9 pkt proc. (5,8 proc.).

Zmalały też udziały kilku innych rozgłośni. Radio Eska zanotowało spadek o 0,5 pkt proc. (6,7 proc.) do 6,9 proc., regionalne stacje Polskiego Radia zrzeszone w Audytorium17 – o 0,2 pkt proc. (4,4 proc.) do 4,3 proc., zaś RMF Maxx – o 0,6 pkt proc. (17,1 proc.) do 2,9 proc.

VOX FM wyprzedziło RMF Maxx

Tę ostatnią rozgłośnię wyprzedziło Radio VOX FM, które osiągnęło wzrost o 0,4 pkt proc. (11,8 proc.) do 3,8 proc. Udział RMF Classic poszedł zaś w górę o 0,2 pkt proc. (16,7 proc.) do 1,4 proc.

Wzrosty o jedną trzecią zanotowały Meloradio (z 0,9 do 1,2 proc.) i Eska Rock (z 0,6 do 0,8 proc.). Za to wynik Radia Eska2 zmalał o 21,4 proc.: z 1,4 do 1,1 proc.

Wyniki słuchalności radia
Wyniki słuchalności radia © Licencjodawca

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów