W okresie czerwiec-sierpień 2006 najchętniej słuchaną stacją radiową było radio RMF FM - wynika z opublikowanego wczoraj badania Radio Track, przygotowywanego przez SMG/KRC. Udział radia RMF FM w rynku słuchalności wyniósł 21,1 proc. - w stosunku do analogicznego okresu 2005 roku oznacza spadek o 1,8 punktu proc..
Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet z 18,0 proc. udziałem w rynku (poprzednio 16,9 proc.), na trzecim Program I Polskiego Radia z wynikiem 15,2 proc. (wzrost o 0,4 punktu proc.), a na czwartym "Trójka" - 6,1 proc. (spadek o 0,2 punktu proc.). Kolejne Radio Maryja miało 1,8 proc. (spadek o 0,5 punktu proc.).
Spore zmiany w rynku rozgłośni ponadregionalnych. Swoje wyniki znacząco poprawiła Radiostacja i Tok FM.
Słuchalność stacji radiowych Udział w rynku czerwiec: sierpień 2006czerwiec: sierpień 2005Stacje ogólnopolskieRadio RMF FM21,10%22,90%Radio Zet18,00%16,90%Jedynka - Program 1 Polskiego Radia15,20%14,80%Trójka - Program 3 Polskiego Radia6,10%6,30%Radio Maryja1,80%2,30%Dwójka - Program 2 Polskiego Radia0,50%0,50%Bis Polskie Radio0,50%0,50%Stacje ponadregionalneRadiostacja0,90%0,70%Radio Wawa0,80%0,90%Radio TOK FM0,70%0,50%Grupy radioweGrupa TIME [44]9,00%8,10%Audytorium 17 [17]5,20%5,20%Grupa AGORA [28]4,00%4,70%Grupa AD.POINT [11]2,00%1,60%Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, czerwiec-sierpień 2006/2005












