Rob Hernandez global brand directorem Firefly

Rob Hernandez objął stanowisko brand directora sieci Firefly, którą utworzyła niedawno firma Millward Brown. Taką samą funkcję będą pełnić jeszcze cztery osoby.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rob Hernandez jako brand director sieci Firefly będzie odpowiedzialny za opracowywanie i wdrażanie inicjatyw wspierających krótko- i długoterminową strategię jej rozwoju. Firefly działa od września ub.r., a już w październiku zadebiutowała na polskim rynku (więcej na ten temat).

Hernandez przez ostatnie osiem lat pracował jako dyrektor zarządzający Greenfield Consulting Group, która obecnie należy do sieci Firefly, reprezentując w niej Amerykę Północną. Zajmował się badaniami dotyczącymi wielu kategorii, a także prowadzeniem sesji kreatywnych, pracami nad rozwojem marek oraz oceną ich komunikacji.

W najbliższym czasie jeszcze cztery osoby obejmą funkcję brand directora Firefly. – Będą one w skali globalnej odpowiedzialne za rozwój i sukces handlowy naszych najważniejszych rozwiązań badawczych dla klientów – opisuje Eileen Campbell, prezes Millward Brown.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+