Reklamy, w których główną rolę gra dwukrotny zdobywca Oscara - Robert De Niro - będą emitowane w telewizji, internecie i w magazynach drukowanych. Właśnie opublikowano pierwszy, teaserowy 15-sekundowy spot.
Nowy ambasador w serii reklam ze swoistym poczuciem humoru podkreśli, że e-Niro zostało zaprojektowane z myślą o przełamaniu wszelkich ograniczeń, z którymi samochody elektryczne były kojarzone do tej pory. Także tych finansowych.
- Reklamy są inspirowane wyjątkowym poczuciem humoru Roberta De Niro i jego zamiłowaniem do rozrywki. Aktor edukuje w nich kierowców na temat e-Niro – samochodu, który przełamuje wiele przeszkód związanych z posiadaniem aut elektrycznych - komentuje Artur Martins, wiceprezes ds. marketingu i planowania produktów w Kia Motors Europe.
Opracowana wspólnie przez Kia Motors Europe i Innocean Worldwide Europe kampania reklamowa rozpocznie się oficjalnie w listopadzie.

Kia e-Niro została premierowo pokazana przez koncern w Paryżu. Jest pierwszym całkowicie elektrycznym crossoverem marki Kia. Zasięg e-Niro – po jednokrotnym naładowaniu akumulatora w 100% – wynosi do 485 km w cyklu mieszanym i do 615 kilometrów w mieście. Samochód wejdzie na rynek pod koniec tego roku.











