Robert Kupisz dla zmysłów - multimedialny pokaz łamiący schematy

Prezentacja nowej kolekcji Roberta Kupisza złamała standardową formułę pokazu mody, stawiając na fashion performance i art installation - działania na miarę obecnych czasów, szczególnie w kontekście ruchów sustainable w modzie. Marka zrezygnowała z wybiegu, wprowadzając modeli jako live act, redukując skalę na rzecz wagi całego wydarzenia. W ramach idei total brand experience uczestnicy doświadczyli fuzji nowych technologii, sztuki klasycznej, muzyki i zapachów. Wydarzenie angażowało widzów, działając na wszystkie zmysły.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Udostępnij artykuł:

Robert Kupisz postanowił wkroczyć w modową pełnoletność ścieżką innowacji. Jego osiemnasta kolekcja - ‘89 została zaprezentowana jako wiodący element konceptu Total QПШ Art Multimedia Installation i sprawiła, że prawie 300 zaproszonych gości wygenerowało blisko 1500 relacji na Instagramie, a wzmianki na temat eventu w sieci jedynie w dwa dni dotarły do ponad 5 mln internautów.

Total QПШ Art Multimedia Installation to wspólne dzieło Hartwig Fashion i Ewenement Brand Experience Workshop. Koncepcję kreatywną przygotowała Marta Kalinowska i Olga Piekarska z Hartwig Fashion, instalacje interaktywne projektował Jędrek Nykowski z Ewenement Workshop. Jednodniowe działanie było dla uczestników okazją do zbudowania głębokiej relacji z marką, dzięki instalacjom, które prowadziły odbiorców od korzeni marki Robert Kupisz, przez inspiracje designera, aż do efektów jego pracy.

Zrealizowane wg koncepcji kreatywnej Hartwig Fashion - Marty Kalinowskiej i Olgi Piekarskiej - wydarzenie było dla uczestników okazją do zbudowania głębokiej relacji z marką poprzez szereg interaktywnych instalacji zaprojektowanych przez Jędrka Nykowskiego z Ewenement Brand Experience Workshop, które prowadziły odbiorców od korzeni marki Robert Kupisz, przez inspiracje designera, aż do efektów jego pracy.

Kolekcja ‘89 pojawiała się w przestrzeni znienacka, a zgodnie z ideą bliskości marki, modele i modelki nie przechadzali się po wybiegu, lecz wśród uczestników spotkania, jako fashion performance. Równolegle na multimedialnych ekranach goście mogli podglądać backstage.

Korzystając z techniki video art, organizatorzy włączyli widzów w proces artystyczny, zachęcając do personalnego kontaktu z kolekcją i twórczej ingerencji w prezentowane materiały. Ewenement Brand Experience Workshop wspólnie z Hartwig Fashion sięgnęli między innymi po dźwięk, łamiące stereotypy materiały multimedialne, ręcznie malowane murale, a nawet zapach. Graficzną aranżację przestrzeni zaprojektowało Mamastudio.

- Do udziału w eventach z kategorii brand experience zapraszamy artystów i twórców z różnych dziedzin. Ich praca to nie tylko koncept i wykonanie, ale przede wszystkim udział w procesie - podkreśla Jędrek Nykowski, współtwórca wydarzenia. - Ten format obcowania z marką zmienia tradycyjne postrzeganie eventu – widzom pozwala wejść i poczuć brand, z którym obcuje - dodaje Nykowski.

- Motywem wizualnym jest idea stickerbombingu, forma street artu zrodzona na przełomie lat 80’ i 90’. Właśnie wtedy w modzie, w nowojorskim Harlemie, zrodziła się logomania. Połączyliśmy te dwie idee. Tak powstał pomysł Total Logo Everything - tłumaczy Marta Kalinowska z Hartwig Fashion, współautorka konceptu wydarzenia.

WYDARZENIE „Total QПШ Art Multimedia Installation”Koncepcja kreatywna: Olga Piekarska / Hartwig FashionArt Direction & Set design: Andrzej Nykowski / EwenementFashion direction & reżyseria: Marta Kalinowska / Hartwig FashionKoncepcja Fashion Performance: Andrzej Nykowski i Marta KalinowskaGraficzna interwencja przestrzenna: MamastudioMurale: Masza Layikouszkaya, Gabriela Golińska i Mateusz CzapekAnimacje: Mateusz Czapek i Krzysztof SiweckiWideo: Adrian Todorczuk i Krzysztof WasijlewFotografie: Adrian Todorczuk i Jakub SuwińskiInstalacje multimedialne: Andrzej NykowskiMultimedia: Brill AV Media, 4MatMediaStylizacja: Robert KupiszMuzyka: Radek Duda i Paweł PiechuraW performance udział wzięli: Konrad K(Selective Management), Olaf (United for Models), Kasia G (Specto Models), Beata G (Selective Management)Opieka choreograficzna: Natalia Kliś / Hartwig FashionWłosy: Pracownia Jaga Hupało / Dawid AngerMakijaż: Agnieszka JańczykProdukcja: Ewenement x HartwigProducent: Wiola WalewskaTotal QПШ Art Multimedia Installation powered by: Motorola, Lenovo, Cisowianka Perlage, Wyborowa Exquisite, Gatta, Casio.

 

grafika
grafika
grafika
grafika
grafika
grafika
grafika
grafika
ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Autor artykułu:
ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu