Robert Kupisz postanowił wkroczyć w modową pełnoletność ścieżką innowacji. Jego osiemnasta kolekcja - ‘89 została zaprezentowana jako wiodący element konceptu Total QПШ Art Multimedia Installation i sprawiła, że prawie 300 zaproszonych gości wygenerowało blisko 1500 relacji na Instagramie, a wzmianki na temat eventu w sieci jedynie w dwa dni dotarły do ponad 5 mln internautów.
Total QПШ Art Multimedia Installation to wspólne dzieło Hartwig Fashion i Ewenement Brand Experience Workshop. Koncepcję kreatywną przygotowała Marta Kalinowska i Olga Piekarska z Hartwig Fashion, instalacje interaktywne projektował Jędrek Nykowski z Ewenement Workshop. Jednodniowe działanie było dla uczestników okazją do zbudowania głębokiej relacji z marką, dzięki instalacjom, które prowadziły odbiorców od korzeni marki Robert Kupisz, przez inspiracje designera, aż do efektów jego pracy.

Zrealizowane wg koncepcji kreatywnej Hartwig Fashion - Marty Kalinowskiej i Olgi Piekarskiej - wydarzenie było dla uczestników okazją do zbudowania głębokiej relacji z marką poprzez szereg interaktywnych instalacji zaprojektowanych przez Jędrka Nykowskiego z Ewenement Brand Experience Workshop, które prowadziły odbiorców od korzeni marki Robert Kupisz, przez inspiracje designera, aż do efektów jego pracy.
Kolekcja ‘89 pojawiała się w przestrzeni znienacka, a zgodnie z ideą bliskości marki, modele i modelki nie przechadzali się po wybiegu, lecz wśród uczestników spotkania, jako fashion performance. Równolegle na multimedialnych ekranach goście mogli podglądać backstage.
Korzystając z techniki video art, organizatorzy włączyli widzów w proces artystyczny, zachęcając do personalnego kontaktu z kolekcją i twórczej ingerencji w prezentowane materiały. Ewenement Brand Experience Workshop wspólnie z Hartwig Fashion sięgnęli między innymi po dźwięk, łamiące stereotypy materiały multimedialne, ręcznie malowane murale, a nawet zapach. Graficzną aranżację przestrzeni zaprojektowało Mamastudio.

- Do udziału w eventach z kategorii brand experience zapraszamy artystów i twórców z różnych dziedzin. Ich praca to nie tylko koncept i wykonanie, ale przede wszystkim udział w procesie - podkreśla Jędrek Nykowski, współtwórca wydarzenia. - Ten format obcowania z marką zmienia tradycyjne postrzeganie eventu – widzom pozwala wejść i poczuć brand, z którym obcuje - dodaje Nykowski.
- Motywem wizualnym jest idea stickerbombingu, forma street artu zrodzona na przełomie lat 80’ i 90’. Właśnie wtedy w modzie, w nowojorskim Harlemie, zrodziła się logomania. Połączyliśmy te dwie idee. Tak powstał pomysł Total Logo Everything - tłumaczy Marta Kalinowska z Hartwig Fashion, współautorka konceptu wydarzenia.
WYDARZENIE „Total QПШ Art Multimedia Installation”Koncepcja kreatywna: Olga Piekarska / Hartwig FashionArt Direction & Set design: Andrzej Nykowski / EwenementFashion direction & reżyseria: Marta Kalinowska / Hartwig FashionKoncepcja Fashion Performance: Andrzej Nykowski i Marta KalinowskaGraficzna interwencja przestrzenna: MamastudioMurale: Masza Layikouszkaya, Gabriela Golińska i Mateusz CzapekAnimacje: Mateusz Czapek i Krzysztof SiweckiWideo: Adrian Todorczuk i Krzysztof WasijlewFotografie: Adrian Todorczuk i Jakub SuwińskiInstalacje multimedialne: Andrzej NykowskiMultimedia: Brill AV Media, 4MatMediaStylizacja: Robert KupiszMuzyka: Radek Duda i Paweł PiechuraW performance udział wzięli: Konrad K(Selective Management), Olaf (United for Models), Kasia G (Specto Models), Beata G (Selective Management)Opieka choreograficzna: Natalia Kliś / Hartwig FashionWłosy: Pracownia Jaga Hupało / Dawid AngerMakijaż: Agnieszka JańczykProdukcja: Ewenement x HartwigProducent: Wiola WalewskaTotal QПШ Art Multimedia Installation powered by: Motorola, Lenovo, Cisowianka Perlage, Wyborowa Exquisite, Gatta, Casio.














