Komunikat administracji Kwejka zatytułowano: „Sprostowanie odnośnie błędnej informacji w memach na portalu kwejk.pl odnośnie Roberta Lewandowskiego”.
- W odpowiedzi na pismo od prawnika p. Roberta chcielibyśmy sprostować niezgodną z prawdą informację zawartą w memach umieszczonych na naszym portalu odnośnie zerwania współpracy przez Oshee z panem Robertem Lewandowskim. Współpraca pana Roberta Lewandowskiego z Oshee wygasła i nie została przedłużona na skutek wyłącznej decyzji pana Roberta Lewandowskiego - czytamy w oświadczeniu.

W czwartek po południu portal Wirtualnemedia.pl zamieścił obszerne przeprosiny za nieprawdziwą informację z wtorku, jakoby to firma Oshee zerwała współpracę z Lewandowskim (podaliśmy ją w tekście o tym, że nową ambasadorką marketingową Oshee została Iga Świątek).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/orlen-promocja-znizka-na-paliwo-jak-dostac-aplikacja-orlen-vitay-robert-kubica-robert-lewandowski,7169507793873025a ##
Wysyp memów

Sprostowanie na Kwejku komentowali na Twitterze dziennikarze i specjaliści od komunikacji. - To jest absolutne arcydzieło, że działania mające chronić wizerunek Roberta Lewandowskiego przenoszą mu tyle szkód wizerunkowych - ocenił Grzegorz Kita, szef agencji Sport Management Polska.
- OK, jest potwierdzenie, że obóz Lewego cierpi z powodu memów - zauważył Marcin Kosman, szef better. gaming agency. - Robert Lewandowski wziął się za prostowanie memów na kwejku - zauważył Krzysztof Stanowski z Weszło i Kanału Sportowego.
- Robert Lewandowski zalicza straszny zjazd wizerunkowy. Coraz więcej osób go nie lubi. Powoli zaczyna być pośmiewiskiem. Jeśli ma trochę oleju w głowie, to powinien natychmiast zareagować. Inaczej grozi mu poważny upadek - ocenił Marcin Torz z „Super Expressu”.

Pojawiły się też kpiny, że współpracownicy Roberta Lewandowkiego mogą zabrać się za walkę prawną z innymi prześmiewczymi treściami internetowymi o piłkarzu.
Kwejk to jeden z najpopularniejszych serwisów, w których internauci mogą zamieszczać śmieszne grafiki i filmiki. W marcu br. witrynę odwiedziło 1,11 mln użytkowników, każdy spędził na niej średnio 16 minut i 33 sekundy (dane z Mediapanelu).












