Najbardziej utytułowany polski piłkarz będzie promować diety dla mężczyzn, dostępne w cateringu SuperMenu, oraz zachęcać do zmiany nawyków żywieniowych na zdrowsze.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/supermenu-anna-lewandowska-cena-opinie-jedz-super-poczuj-sie-super ##
W ofercie znajdują się 3 diety dla mężczyzn, zakładające różny stopień aktywności i zapotrzebowania kalorycznego. Wszystkie uwzględniają wykluczenia stosowane w SuperMenu; brak białego cukru, pszenicy, surowego mleka krowiego oraz produktów wysoko przetworzonych.
- Anna Lewandowska stworzyła markę SuperMenu, żeby zachęcać Polaków do zdrowego odżywiania i móc praktycznie wesprzeć ich w zmianie nawyków na zdrowsze. Teraz robimy kolejny, istotny krok w rozwoju firmy. Jako ambasador do SuperMenu dołącza Robert Lewandowski, będący wzorem i inspiracją dla wszystkich, którzy chcą osiągać swoje sportowe cele i prowadzić zdrowy tryb życia. W związku z tym poszerzamy też ofertę marki o diety dla mężczyzn - mówi prezes SuperMenu, Jacek Domasat.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/catering-supermenu-anna-lewandowska-bezplatne-badania-krwi ##
SuperMenu z Lewandowskimi. Ruszyła kampania
Kampania SuperMenu z udziałem Roberta Lewandowskiego rozpoczęła się na początku października. Zakłada działania reklamowe w internecie, kinach, OOH oraz w mediach społecznościowych.

Za koncepcję kreatywną odpowiada dział marketingu SuperMenu i agencja Bridge2Fun. Działania PR prowadzi agencja Big Picture PR.











