Robert Makłowicz w nowej reklamie

Just jest autorem kolejnego spotu z udziałem Roberta Makłowicza w ramach kampanii 'Oryginalność pod ochroną'.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Jest ona realizowana wspólnie przez Agencję Rynku Rolnego oraz Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, a współfinansowanej przez UE.

Początek kampanii sięga jesieni zeszłego roku kiedy to mogliśmy śledzić pierwszy jej etap, skierowany do producentów wyjątkowych, tradycyjnych czy związanych z danym regionem produktów. Przedmiotem komunikacji było rzetelne informowanie oraz zachęcanie polskich wytwórców do łączenia wysiłków i zgłaszania aplikacji do certyfikatów. Etap ten był silnie wspierany akcją informacyjną, regionalnymi programami szkoleń i seminariów. 

Wiosną tego roku rozpoczęła się kampania skierowana do konsumentów takich jak dystrybutorzy, hurtownicy, kupcy detaliczni, czy restauratorzy, ale przede wszystkim do odbiorców ostatecznych, czyli każdego z nas. Ten etap potrwa niemal do końca 2006 roku. W tym czasie kontynuowany będzie proces informowania i wspomagania producentów w kwestiach formalnych dotyczących zgłoszeń. W telewizji zaś już teraz zobaczyć można skierowany do konsumentów spot z udziałem Roberta Makłowicza.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji