Robert Makłowicz w telewizyjnej kampanii proszku E

Agencja reklamowa G7 oraz dom mediowy Zenithmedia przygotowały kampanię telewizyjną proszku do prania E dla PZ Cussons Polska SA.

Press-mm
Press-mm
Udostępnij artykuł:

Występuje w niej znany z programów kulinarnych w TVP 2 Robert Makłowicz - informuje "Press".

    Hasło rozpoczętej właśnie kampanii brzmi: ”E usuwa 50 najczęstszych plam”. Makłowicz występuje w spocie jako kucharz globtroter, którego ubrania ulegają zabrudzeniu różnymi produktami. Dopiero w Polsce plamy znikają po wypraniu w proszku E.

Press-mm
Autor artykułu:
Press-mm
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech