ROCKWOOL Budowlaną Firmą Roku 2017!

Pod koniec stycznia w warszawskich Złotych Tarasach odbyła się XV edycja gali Builder Awards. Podczas tego wydarzenia ROCKWOOL Polska, producent niepalnych materiałów izolacyjnych z wełny skalnej, odebrał nagrodę dla Budowlanej Firmy Roku. Wygrał więc profesjonalizm i najlepsza jakość. Nagroda pokazuje, jak bardzo potrzebne są nowoczesne rozwiązania budowlane, które zmieniają rzeczywistość.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Prestiżowy plebiscyt, organizowany przez magazyn Builder, nagradza firmy z branży budowlanej, które wyróżniają się na polskim rynku jakością swoich produktów, innowacjami, promocją, dobrymi praktykami i relacjami biznesowymi.  

Miesięcznik Builder przyznał laur zwycięzcy firmie ROCKWOOL – producentowi trwałych i niepalnych rozwiązań termoizolacyjnych z wełny skalnej. Produkty ROCKWOOL są wysoko cenione przez architektów i projektantów - zostały wykorzystane przy takich inwestycjach jak Hala Koszyki w Warszawie, Galeria Krakowska w Krakowie, wieżowiec Bałtyk w Poznaniu czy budynek NOSPR w Katowicach. Wyroby ROCKWOOL świetnie sprawdzają się także w energooszczędnym budownictwie jedno- i wielorodzinnym, poprawiają komfort użytkowania, redukują koszty ogrzewania i przyczyniają się do mniejszej emisji zanieczyszczeń. Niezwykłe właściwości wełny skalnej, która powstaje w pełni z naturalnych surowców, pozwalają na tworzenie wyjątkowo przyjaznych i bezpiecznych miejsc do życia, w których panuje dobry mikroklimat pomieszczeń, właściwe paramtery akustyczne i zwiększona ochrona przeciwpożarowa – wszystko to pozytywnie wpływa na samopoczucie mieszkańców, ich koncentrację i zdrowie.

- To wyróżnienie jest dla nas bardzo cenne i wskazuje na skalę wyzwań, przed jakimi stoi współczesny świat i ludzie, którzy decydują o jego przyszłości. Walka ze smogiem, podniesienie efektywności energetycznej, bezpieczeństwo pożarowe i poprawa komfortu życia to cele dla nas wszystkich. W ROCKWOOL wiemy, że każdy ma indywidualny wpływ na kreowanie zarówno swojego życia, jak i otoczenia. Nasze rozwiązania termoizolacyjne są dla każdego, kto jest świadomy korzyści, jakie z nich płyną: to zdrowie, komfort, niskie koszty ogrzewania i czyste powietrze – mówi Łukasz Glapa, Dyrektor Marketingu ROCKWOOL Polska. – W ROCKWOOL skupiamy się na tym, by kształtować dobre nawyki dziś i dla przyszłych pokoleń, wskazywać energooszczędny tryb życia w poszanowaniu natury, a także wzbogacać nowoczesne życie dzięki materiałowi, którego nie widać gołym okiem, a który decyduje o naszym samopoczuciu i zdrowiu – dodaje.

Nagrodę odebrał Konrad Witczak, ekspert ds. zrównoważonego rozwoju w ROCKWOOL Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"