Marka Rodowita podkreśla, że wzorzec piękna nie jest jeden, a naturalność i życie w zgodzie ze swoim światem wewnętrznym są cenniejsze niż podążanie za wykreowanymi ideałami.
W nowym spocie marki pokazano historie różnych kobiet, w różnym wieku, a każda z nich prowadzi życie o zupełnie innej dynamice. Bohaterki wyróżniają się cechami, które charakteryzują także wilczyce – są mądre, odważne, ale także rodzinne i opiekuńcze. Emocjonalny charakter fabuły ma na celu przyciągnąć uwagę nowych konsumentów, a także odnowić świadomość marki wśród obecnych.
W ramach nowej kampanii powstał także spot do promocji konsumenckiej „Wilczki Rodowita”, w której za zakup wody Rodowitej i rejestrację dowodów zakupu konsumenci otrzymują za darmo maskotki wilczków.

Koncepcję kreatywną oraz opracowanie spotów reklamowych przygotowała agencja Havas Engage, za produkcję odpowiada dom produkcyjny Dynamo, za postprodukcję studio Delapost. Reżyserię emocjonalnej historii powierzono Marysi Makowskiej. W ramach nowej kampanii powstały spoty 30- i 15-sekundowe, 8-sekundowy billboard sponsorski oraz materiały promocyjne digital. Za zakup mediów do nowej kampanii odpowiada dom mediowy Starcom.











