Rodzina Atomickich w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Klimatu i Środowiska o energii jądrowej

Ministerstwo Klimatu i Środowiska rusza z ogólnopolską kampanią informacyjno-edukacyjną. „Poznaj Atomickich" będzie pokazywać, czym jest energetyka jądrowa. Akcję przygotowała Five Media, ze wsparciem PR SEC Newgate CEE.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Rodzina Atomickich w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Klimatu i Środowiska o energii jądrowej

Bohaterami kampanii jest rodzina Atomickich. Dzięki przykładom z życia codziennego pomoże ona zrozumieć, jakie możliwości daje energetyka jądrowa i jak budowa elektrowni jądrowych wpłynie na nasze życie. W kampanii wezmą udział również eksperci i popularyzatorzy nauki.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/130-tys-zl-dla-polsatu-i-70-tys-zl-dla-tvp-od-resortu-klimatu ##

Rząd tłumaczy o co chodzi z energetyką jądrową

Celem kampanii jest uświadomienie społeczeństwu, że energetyka jądrowa to bezpieczne, bezemisyjne źródło energii, które zapewni nam bezpieczeństwo energetyczne i stałe dostawy prądu w niskiej cenie. Będziemy mówić o faktach –  w kampanii przedstawione zostaną różnorodne zastosowania energii i energetyki jądrowej. Chcemy, aby ten temat pojawił się w polskich domach – mówi Anna Moskwa, minister klimatu i środowiska.

Zgodnie z wynikami badania wykonanego na zlecenie MKiŚ w listopadzie 2021 r., poparcie dla budowy elektrowni jądrowej w naszym kraju wynosi 74,3 proc. Polaków. W tym samym badaniu prawie wszyscy respondenci (94,8 proc.) wskazali na konieczność przeprowadzenia w Polsce akcji edukacyjnej na temat energetyki jądrowej.

W ramach kampanii przewidziana jest również szeroka kampania w Internecie, prasie i radiu. Emisja spotów radiowych i telewizyjnych przewidziana jest na przełom października i listopada.

W kampanii wykorzystane zostaną multimedialne formy komunikacji. W jej ramach powstanie szereg materiałów edukacyjnych, m.in. filmy i audycje popularnonaukowe, infografiki oraz spoty telewizyjne i radiowe. Zostaną one zamieszczone na dedykowanej kampanii stronie internetowej.

Za koncepcję kreatywną i jej realizację odpowiada Five Media, które powierzyło SEC Newgate CEE realizację działań PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"