Średnia oglądalność trzech dotychczas wyemitowanych odcinków teleturnieju muzycznego Jedynki „Rodzina jak z nut” wyniosła 3,08 mln widzów przy udziałach w rynku na poziomie 26,38 proc. – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Nieco gorzej było w grupie 16-49, gdzie udziały wyniosły 23,98 proc.
Wszyscy 4+16- 49DateAMRAMR %SHR %SHR %15-04-20072 422 4366,73%25,42%22,45%25-03-20072 714 4377,54%23,64%23,22%11-03-20074 061 29311,29%29,17%25,50%średnia3 078 5348,56%26,38%23,98%
Podczas emisji teleturnieju Jedynka miała najwięcej widzów ze wszystkich czołowych stacji telewizyjnych. Na drugim miejscu była Dwójka, trzeci był Polsat, zaś na czwartym miejscu uplasował się TVN, którego oglądalność w tym paśmie była o ponad połowę niższa od widowni TVP1.
StacjaAMRAMR %SHR %TVP13 078 5348,56%26,38%TVP22 214 5936,16%18,98%Polsat1 953 0575,43%16,74%TVN1 437 6194,00%12,32%

„Rodzina jak z nut” przyciąga przed telewizory przede wszystkim kobiety, osoby w wieku powyżej 50. lat, mieszkańców wsi, a także widzów z wykształceniem podstawowym i średnim.
AFFADH %PłećMężczyźni9143,98%Kobiety10856,02%Wiek4- 9 482,95%10- 15554,35%16 - 19483,04%20 - 24373,32%25 - 29544,50%30 - 34896,76%35 - 391087,09%40 - 44976,57%45 - 49987,93%50 - 5412410,23%55 - 5915410,72%60+18032,54%Wlk.miastaWieś11845,29%< 50 tys.9823,70%50-100 tys.968,49%100-200 tys.816,47%> 200 tys.7816,04%ZawódTop management725,84%Pracownicy szczebla średniego708,47%Pracownicy fizyczni i rolnicy10219,56%Emeryci16944,09%Inne6422,05%WykształceniePodstawowe12054,74%Średnie10230,30%Wyższe717,67%Inne527,30%
„Rodzina jak z nut” to nadawane na żywo widowisko w którym telewidzowie wybierają najbardziej muzykalną rodzinę w Polsce. Bohaterami programu są zwyczajni ludzie oraz największe przeboje muzyki rozrywkowe. Teleturniej prowadzi Rober Rozmus. Emisja dwa razy w miesiącu w niedzielę o godz. 17.20 na antenie TVP1.











