Reklamy z „Rodzinką.pl” rozgrywające się podczas przygotowań do wyjazdu na ferie prezentują główną zaletę Orange Open: możliwość otrzymania do 25 zł zniżki miesięcznie przy korzystaniu z telewizji, Neostrady, telefonu i internetu mobilnego. Z kolei w reklamach wprowadzonego niedawno Super Smart Planu podkreślane jest, że w ramach tej taryfy można za 9,99 zł rozmawiać bez limitu w obrębie Orange.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/super-smart-plan-nowa-oferta-orange-tylko-sim-od-9-99-zl-miesiecznie ##
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (kanały z oferty TVP, Polsat i TVN) oraz internet.
Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis Poland. Produkcją spotów - wyreżyserowanych przez Michała Gazdę - zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, postprodukcją - studio Chimney, a realizacją dźwięku - firma Post Meridian

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.











