Poprzednio krem Nivea miał oficjalną nazwę Nivea Creme, z której drugie słowo na opakowaniach pisano pochyłą czcionką. Wprowadzono ją w listopadzie 1997 roku, po tym jak Nivea Polska została przejęta przez koncern Beiersdorf.
Teraz producent wraca do polskiej nazwy Nivea Krem. Uzasadnia, że ma to podkreślić, jak mocno produkt jest zakorzeniony w polskiej tradycji oraz że w wielu rodzinach jest przekazywany z pokolenia na pokolenie. Nivea Krem ma kojarzyć się z wartościami rodzinnymi: powrotem do najlepszych wspomnień z dzieciństwa i pięknymi chwilami spędzanymi z bliskimi.
Takie motywy są eksponowane w emitowanych od września reklamach wizerunkowych. Kampania jest prowadzona w telewizji, prasie i internecie. Jej hasło główne to: „Nivea Krem łączy pokolenia Polaków”.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa FCB Warsaw, a za koncepcję akcji i działania PR odpowiada agencja FleishmanHillard.
Nivea Polska nie ujawnia, jak długo potrwa ta akcja.











