Rodzinna reklama promuje Amol jako „niezwykły lek na zwykłe dolegliwości” (wideo)

Takeda Polska ruszyła z nową kampanią reklamową leku bez recepty Amol. Za realizację działań odpowiadają firmy Heads Advertising, Feelmovie oraz OMD.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Rodzinna reklama promuje Amol jako „niezwykły lek na zwykłe dolegliwości” (wideo)

Reklama podkreśla główne atuty Amolu, stosowanego przy złym samopoczuciu, przeziębieniu, bólach głowy, bólach mięśni i stawów oraz w dolegliwościach trawiennych.

Utrzymany w żartobliwej sitcomowej stylistyce spot jest daleki od wcześniejszej komunikacji marki. Ma zadanie unowocześnić silnie tradycyjny wizerunek Amolu oraz dotrzeć do młodszej grupy.

Kampania prowadzona jest w ogólnopolskich oraz tematycznych kanałach telewizyjnych.

Kreacją reklamy zajęła się krakowska agencja Heads Advertising (wybrana w przetargu we wrześniu br.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online