Akcja dotyczy prezentacji dwóch nowych, rodzinnych modeli samochodów marki, KIA Carens i KIA Carnival.
Kreacja zachęca całe rodziny do odwiedzenia salonów producenta aut w dniach od 22-29 września b.r. bowiem to właśnie dla nich zaprojektowane zostały oba modele. Sprzedaż samochodów w tych dniach objęta jest promocją, w ramach której przy zakupie jednego z w/w modeli można otrzymać pakiet ubezpieczeniowy gratis.
Reklamy zamieszczone w prasie ogólnopolskiej mają na celu przyciągnięcie jak największej ilości rodzin do salonów KIA i zainteresowanie ich nowymi modelami aut rodzinnych.
Kampania w prasie będzie wsparta ogólnopolską kampanią radiową i 15 sekundowym spotem pt. „Tata”, również przygotowanym przez agencję Paralotna.
Czas trwania kampanii:- w prasie: od 22 września- w radio: od 18 września

Agencja: ParalotnaPrzedstawiciel Klienta: Grzegorz LeśniczekPrzedstawiciel Agencji: Agnieszka Kotkowska.Dyrektor Kreatywny: Paweł Lis, Michał Holewjusz. Art. Director: Olaf KulińczykCopywriter i autor scenariusza spotu radiowego: Mariusz BaganPlanowanie i zakup mediów: Media Direction OMD











