„Rolnik szuka żony 8” na antenie TVP1 pokazywany był w niedziele o godz. 21.15, w okresie od 19 września do 5 grudnia br. Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że reality-show oglądało średnio 3,43 mln osób. Przełożyło się to na 25,62 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 23,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 21,59 proc. w grupie 16-59.
Największą popularnością cieszył się odcinek finałowy. Zgromadził przed telewizorami 3,75 mln oglądających.

Dla porównania, siódmą edycję reality-show, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., oglądało średnio 3,63 mln osób, co przekładało się na 24,86 proc., 21,93 proc. i 21,47 proc. udziału. Program rok do roku stracił 200 tys. widzów.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/milionerzy-teleturniej-ogladalnosc-tvn-hit-odcinek-specjalny,7170074281559681a ##
TVP1 w czasie nadawania reality-show zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym, mając dużą przewagę nad konkurencją. Wiceliderem w tym czasie wśród tzw. „wielkiej czwórki” był Polsat, nadający wówczas gł. show „Kabaret na żywo. Młodzi i moralni”, co dało mu 10,73 proc. udziału. Trzeci był TVN (gł. „MasterChef” oraz seriale „Receptura” i „Szadź”; 6,58 proc.), a czwarta - Dwójka (gł. „Postaw na milion”, „Kabaret. Super show Dwójki” i filmy fabularne; 3,29 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.
Wpływy z reklam emitowanych wokół premierowych odcinków ósmej edycji programu wyniosły 36,74 mln zł. Dla porównania, siódma edycja zarobiła z reklam 24,66 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serial-remiza-zawsze-w-akcji-tvp1-zwiastun-wyniki-ogladalnosci,7170075216001153a ##












