Ronaldo w kampanii reklamowej BenQ-Siemens

15 maja br. wystartowała na polskim rynku kampania reklamowa telefonu komórkowego BenQ-Siemens EF81.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

To pierwsze, zakrojone na tak dużą skalę działania, prowadzone przez spółkę BenQ Poland, związane z promocją produktów nowej marki BenQ-Siemens. Kampania modelu EF81 prowadzona będzie w sześciu stacjach telewizyjnych i dodatkowo w kanałach tematycznych, na łamach szesnastu tytułów prasowych oraz w Internecie.  Telefon BenQ-Siemens EF81 promowany będzie w przez Ronaldo, znanego na całym świecie piłkarza klubu Real Madryt. Clemens Joos, prezes BenQ Mobile powiedział: - Podobnie jak nasze telefony, Ronaldo kojarzy się z ogromną precyzją, najlepszymi wynikami, niezwykłą jakością i niebanalnym stylem życia. Poza tym znakomicie wpasowuje się w sponsorowanie przez nas drużyny Real Madryt.

 Widoczny w telewizyjnym spocie oraz wykorzystany w prasowych kreacjach popis piłkarskiej żonglerki, wykonany przez Ronaldo na wysokim, skalnym monolicie, nawiązuje do cech prezentowanego telefonu BenQ-Siemens: Maksymalne możliwości, minimalna przestrzeń. Model EF81 posiada bardzo płaską obudowę, oferuje jednocześnie mnogość funkcji. Działa w standardzie UMTS, gwarantując bogate możliwości multimedialne, w tym wideorozmowy oraz szybką transmisję danych. Kampanii towarzyszy także przewodnie hasło marki BenQ-Siemens: Keep exploring. - Budujemy wizerunek poważnego i zawansowanego technicznie producenta, na polski rynek wchodzimy z telefonami kierowanymi głównie na rynek biznesowy, czego przykładem jest m.in. model EF81 - powiedziała Kinga Kozicka, dyrektor marketingu BenQ Poland Sp. z o.o. - Nasza pełna oferta składać się będzie z innowacyjnych telefonów, funkcjonalnych, eleganckich i zaskakujących oryginalną stylistyką. Prawdziwą skalę kampanii reklamowej telefonu EF81 odzwierciedla wybór mediów w niej wykorzystywany. Z uwagi na grupę docelową oraz wykorzystywaną tematykę, działania adresowane są do odbiorcy biznesowego i powiązane ściśle z tematyką sportową, w tym związaną ze zbliżającymi się mistrzostwami świata w piłce nożnej.  Spoty emitowane będą na antenie: TVP, TVN, Polsat, Polsat Sport, TVN24 oraz w wybranych kanałach tematycznych. Prasa obejmie takie pisma, jak: Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Fakt TV, Przegląd Sportowy, Newsweek, Przekrój, Wprost, Polityka, Focus, Logo, CKM, Playboy, Forbes, Harvard Business Review, Mobility oraz Twoja Komorka. Internet obejmie m.in. Puls Biznesu, WP - Finanse, Rzeczpospolita, Parkiet.com, Infor.pl, Gazeta.pl - Gospodarka, onet.pl oraz Netsprint. Dodatkowo, do 15 czerwca br., w największych miastach w Polsce telefon reklamowany będzie także w taksówkach. W 575 samochodach znajdą się specjalne zawieszki, widoczne dla pasażerów i prezentujące model EF81. Za adaptację spotów reklamowych odpowiedzialny był McCann-Erickson Polska, opracowaniem planu mediowego zajęła się agencja Media Direction OMD. Prowadzona na zlecenie BenQ Poland Sp. z o.o. kampania reklamowa telefonu BenQ-Siemens EF81 zakończy się w lipcu br.  Światowa premiera marki BenQ-Siemens miała miejsce w połowie stycznia 2006 r. BenQ Mobile zapowiedziało wówczas jej dynamiczną strategię promocyjną, czego jednym z przejawów jest prowadzona współpraca z klubem Real Madryt. Markę BenQ-Siemens symbolizuje dążenie do stałego przekraczania granic, kwestionowania konwencji oraz bezustannego poszukiwania nowych wyzwań. Przyjęty motyw eksploracji stymuluje całą działalność firmy, w tym rozwój produktów oraz komunikację. Marka BenQ-Siemens ma reprezentować energię, radość i ducha firmy. Wszystkie zaprezentowane już w tym roku modele z logo BenQ-Siemens są zgodne z przyjętymi założeniami dot. wizerunku marki.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online