Wpływy z reklam TVN w I kwartale 2010 r. wyniosły 599 mln zł i były o 18,3 proc. wyższe niż w analogicznym okresie zeszłego roku - pokazują przygotowane dla Wirtualnemedia.pl dane TNS OBOP, które powstały na podstawie oficjalnych cenników i nie obejmują rabatów.
Na drugim miejscu w zestawieniu znalazła się Telewizja Polsat, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 557 mln zł (o 23,6 proc. więcej niż w 2009 roku).
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 509 mln zł, czyli o 39,1 proc. wyższą niż rok wcześniej. Natomiast TVP 2 odnotowała wzrost wpływów z reklam o 25,5 proc. do poziomu 315 mln zł.
Piątą lokatę zajęła stacja VIVA Polska, która była jednocześnie liderem kanałów tematycznych. Jej przychody wyniosły 132 mln zł i były o 67,2 proc. wyższe niż rok temu.
Unilever utrzymał pozycję lidera Najwięcej na reklamę w telewizji wydały w I kwartale 2010 r. firmy Unilever, Polkomtel i Nestle Polska.

Wydatki reklamowe TOP20 reklamodawców
Prezentowane dane dotyczą okresów od 1 stycznia do 28 marca 2010 roku oraz od 1 stycznia do 28 marca 2009 roku.











