Dzienniki regionalne wydawane przez Polskapresse (bądź powiązane kapitałowo) w czerwcu 2006 roku odnotowały 3 proc. wzrost sprzedaży w stosunku do maja. Rozpowszechnianie płatne 9 tytułów należących do Grupy Wydawniczej Polskapresse wzrosło z 435 tys. egz. w maju do 447 tys. egz. w czerwcu br.
Natomiast łączna sprzedaż 11 dzienników regionalnych grupy Orkla Press Polska wzrosła w czerwcu o 1,3 % w porównaniu do maja. Rozpowszechnianie płatne dzienników wzrosło z 340 tys. egz. w maju 2006 do 344 tys. egz. w czerwcu 2006 (ZKDP).
Liderem wśród dzienników regionalnych pozostaje ”Dziennik Zachodni” (Polskapresse) ze średnią 98 314 egz. (rok wcześniej o 93 129 egz.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Drugie miejsce zajmuje ”Gazeta Pomorska” a trzecie "Express Ilustrowany", który ponownie wyprzedził “Dziennik Bałtycki”.

czerwiec20062005Średni nakład jednorazowySprzedażŚredni nakład jednorazowySprzedażDziennik Zachodni1272919831412317793129Gazeta Pomorska1039678978210570091098Express Ilustrowany73836566366694852364Dziennik Bałtycki74716554987690959480Dziennik Polski80311501137536552650Dziennik Łódzki66468489576643649576Gazeta Lubuska60200474896106447428Gazeta Wrocławska Słowo Polskie59991396735566838539Głos Wielkopolski44043317994358631136Nowa Trybuna Opolska43982317094401731963











