Największy poziom zaufania (53 proc.) odnotowano w AmeryceŁacińskiej. Następne pod tym względem okazały się regiony Azji iPacyfiku, Bliskiego Wschodu i Afryki (43 proc.), Ameryki Północnej(42 proc.) oraz Unii Europejskiej (36 proc.).
Jednocześnie okazało się, że internauci niektórym internetowymmediom ufają bardziej niż innym. Po 70 proc. respondentówstwierdziło, że "całkowicie" lub "w pewnym stopniu" ufa stronominternetowym należącym do marek oraz umieszczanym w sieci opiniomkonsumentów. To wyższy odsetek niż w przypadku treści wydawniczych,sponsoringu marek, czy też reklam w tradycyjnych mediach(telewizja, prasa codzienna, czasopisma).
Z kolei najmniejsze zaufanie badani mieli również do kanałównowych mediów, takich jak reklama w telefonach komórkowych, reklamatypu display, reklama wideo online i reklama w internetowychwyszukiwarkach.












