Rośnie zaufanie do reklamy w internecie

Z badania "Global Online Consumer Survey" przeprowadzonego przezfirmę Nielsen wynika, że do reklamy online zaufanie ma 41 proc.użytkowników internetu na świecie.

km
km
Udostępnij artykuł:

Największy poziom zaufania (53 proc.) odnotowano w AmeryceŁacińskiej. Następne pod tym względem okazały się regiony Azji iPacyfiku, Bliskiego Wschodu i Afryki (43 proc.), Ameryki Północnej(42 proc.) oraz Unii Europejskiej (36 proc.).

Jednocześnie okazało się, że internauci niektórym internetowymmediom ufają bardziej niż innym. Po 70 proc. respondentówstwierdziło, że "całkowicie" lub "w pewnym stopniu" ufa stronominternetowym należącym do marek oraz umieszczanym w sieci opiniomkonsumentów. To wyższy odsetek niż w przypadku treści wydawniczych,sponsoringu marek, czy też reklam w tradycyjnych mediach(telewizja, prasa codzienna, czasopisma).

Z kolei najmniejsze zaufanie badani mieli również do kanałównowych mediów, takich jak reklama w telefonach komórkowych, reklamatypu display, reklama wideo online i reklama w internetowychwyszukiwarkach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"