„Rośnij z Niebieskim Misiem!” w dziecięcej promocji Nestlé

Wystartowała kampania promująca produkty Nestlé dla małych dzieci oznaczone wizerunkiem Niebieskiego Misia. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Kid & Young.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Warunkiem udziału w promocji jest wysłanie na wskazany adres 10 kodów kresowych z objętych nią produktów Nestlé dla dzieci z wizerunkiem Niebieskiego Misia. Do zdobycia jest 10 tys. nagród: maskotki tego bohatera, ręczniki kąpielowe i kocyki.

Celem akcji - zaplanowanej do końca października - jest zwiększenie sprzedaży produktów Nestlé dla dzieci oraz budowanie wizerunku brand hero tej marki.

grafika

Promocję wspierają działania reklamowe w prasie, internecie (m.in. aktywności na Facebooku i konkurs fotograficzny) oraz punktach sprzedaży. Koncepcję i mechanizm akcji oraz kreację towarzyszących jej reklam przygotowała agencja Kid & Young.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów