Rosyjski rynek e-commerce

Rosjanie coraz częściej korzystają z serwisów działających na rynkue-commerce, ale wciąż mają obawy o bezpieczeństwo.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z badania firmy Gemius przeprowadzonego między październikiem2006 a marcem 2007 roku wynika, że 98 procent rosyjskichinternautów ma wiedzę na temat e-commerce, ale tylko 53 procentdokonało zakupu przez internet - informuje na swojej stronieinternetowej eMarketer.

43 procent respondentów stwierdziło, że kupowanie w sieci jestryzykowne. Obawy przeważają tutaj nad zaletami, jako że 39 procentbadanych uważa, że zakupy online zajmują mniej czasu niż wtradycyjnych sklepach, a 37 procent, że są one tańsze.

Spośród rosyjskich respondentów, którzy kupują przez internet,45 procent robi to wiele razy w roku, a 23 procent raz w miesiąculub częściej.

źródło: eMarketer

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska