Roszady w biurze reklamy Grupy Burda

Zmiany w biurze reklamy Grupy Burda. W jednostce awansowały Katarzyna Kołakowska-Frąckowiak i Rafał Szymański, a dołączyły do niej Anna Muczyńska i Katarzyna Zawadzka.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Katarzyna Kołakowska-Frąckowiak objęła stanowisko advertising sales managera tytułów living & garden, opuszczone przez Anną Zabłocką, która została zastępcą dyrektora reklamy. Dotychczas Kołakowska-Frąckowiak pracowała w wydawnictwie jako senior acccount executive „Elle”, a wcześniej była managerem „Elle Decoration” w biurze reklamy.

Do działu living & garden dołączyła także Anna Muczyńska, która objęła stanowisko account executive. Nową osobą w spółce jest też Katarzyna Zawadzka, która została senior account executive w zespole women's advisor, gdzie odpowiadać będzie za „Dobre Rady”. Zawadzka wcześniej pracowała w Edipresse Polska i Wydawnictwie Bauer.

Z kolei w teamie IT Interactive sprzedającym powierzchnię do magazynów „Chip” i „CRN” oraz witryn internetowych wydawnictwa na stanowisko senior account excecutive awansował Rafał Szymański, dotychczas account executive w tym zespole.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele