Roszady w mediach

Zmiany w G+J Polska i Bauerze

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wydawnictwo Bauer poinformowało, że pracę w Wydawnictwie rozpocznie DOMINIK TZIMAS, dyrektor działu reklamy Axel Springer. Dominik Tzimas wejdzie w skład Zarządu Wydawnictwa Bauer i obejmie stanowisko Dyrektora ds Marketingu i Sprzedaży. Podlegać mu będą działy reklamy i promocji Wydawnictwa Bauer i spółki Media Styl.

Z dniem 15 września z Wydawnictwa G+J RBA odchodzą Prezes Adam Wilk, pełniący zarazem funkcję wydawcy grupy wydawniczej Focus / National Geographic, oraz wiceprezes Beata Lewandowska - Kaftan.

"Jest to osobista decyzja obojga, która nie wiąże się z żadnymi projektami przeprowadzania zmian strukturalnych czy personalnych wewnątrz firmy Wydawnictwa G+J RBA" - informuje wydawnictwo.

Oliver Voigt, prezes G+J Polska obejmie równocześnie funkcję prezesa Wydawnictwa G+J RBA oraz wydawcy magazynu Focus. Bogdan Mróz, dotychczas dyrektor controllingu wydawnictwa G+J RBA i wicedyrektor w strukturach G+J Polska, obejmie funkcję dyrektora operacyjnego w wydawnictwie G+J RBA.

Beata Gutowska, dotychczas senior produkt manager, będzie dyrektorem, odpowiedzialnym za wszelkie działania, związane z wydawaniem książek, filmów i innych produktów, powstających w oparciu o markę National Geographic a także Claudia i Focus.

Elżbieta Sobczak, dyrektor biura reklamy National Geographic, obejmuje równocześnie funkcję generalnego konsultanta ds. reklamy w wydawnictwie G+J Polska, w randze dyrektora, odpowiedzialnego za działalność reklamową grupy wydawniczej Focus / National Geographic, co wynika z ogólnej strategii budowania polityki reklamowej wydawnictwa.

" Adam Wilk i Beata Lewandowska stworzyli od podstaw Wydawnictwo G+J RBA w Polsce, wprowadzając 1999 roku z wielkim powodzeniem na polski rynek markę National Geographic i zapewniając jej przez kolejne 3 lata rozwój oraz spektakularny sukces - mówi Oliver Voigt - Z prawdziwym żalem żegnam tak wybitnych profesjonalistów i managerów, życząc im zarazem sukcesów w ich przyszłych przedsięwzięciach. Dla nas, G+J, koncernu medialnego, zorientowanego na przedsiębiorczość, jest zrozumiałe, że jeśli rynek niesie nowe wyzwania w zakresie przedsiębiorczości, należy je podejmować. "

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii