Rowerowa loteria chrupek Monster Munch

“Rower dobry dla ducha” to hasło najnowszej loterii marki Monster Munch, należącej do Lorenz. Za jej kompleksową organizację odpowiada agencja Hand Made.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Rowerowa loteria chrupek Monster Munch

Od czerwca Lorenz mocniej koncentruje się na komunikacji swoich działań CSR - a wycieczki rowerowe to bezdyskusyjne źródło korzyści psychicznych, fizycznych i społecznych. Poprzez najnowszą aktywację marka Monster Munch zachęca więc do czerpania z tych prostych przyjemności.

Za jej organizację i pełną obsługę odpowiada Hand Made, które współpracuje z Monster Munch od początku 2024 roku. Agencja zaprojektowała key visual i dedykowaną stronę konkursową loterii oraz dba o komunikację wraz z promocją treści w mediach społecznościowych marki.

“Rower dobry dla ducha” to kolejna loteria Hand Made zrealizowana dla Lorenz. Rok temu agencja przygotowała kampanię aktywacyjną w kanałach digitalowych, opartą na wspólnym projekcie marek NicNac’s i Crunchips.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"