Stworzony na potrzeby kampanii layout przedstawia fotografiędziecięcego pokoju. Na pierwszym planie widzimy komputer, zzaktórego wyłania się ręka dorosłego człowieka. Całość opatrzona jesthasłem "W internecie czatują nie tylko dzieci".
- Nasz projekt skonstruowaliśmy w ten sposób, żeby sama jegoforma nawiązywała do przewodniej myśli: pedofilia jest dobrzezamaskowana - mówią autorzy Mikołaj Pawlak i Patryk Kościelniak zagencji reklamowej JWT. - To ostrzeżenie dla rodziców, którzy żyjąw przekonaniu, że ich dziecko spędzając czas na internetowychczatach obraca się w gronie rówieśników i przyjaciół.
Projekt możemy zobaczyć w prasie bądź na stronie internetowejKidprotect.pl.
W ramach kampanii odbywają się liczne szkolenia przeznaczone dlaorganów ścigania (policja, żandarmeria wojskowa) oraz wymiarusprawiedliwości (prokuratury, sądy). Dotyczą przede wszystkimprzestępczości seksualnej wobec dzieci w internecie.

- Prowadziliśmy szkolenia w Centrum Szkolenia Policji wLegionowie, byliśmy współinicjatorem powstania Akademii TaktykiZwalczania Przestępczości Elektronicznej w Szkole Policji w Pile,organizowaliśmy spotkania dla specjalistów ds. nieletnich wkomendach wojewódzkich we Wrocławiu, Krakowie, Szczecinie,Białymstoku i Kielcach - mówi Jakub Śpiewak, prezes fundacji i jejzałożyciel.
Kidprotect.pl jest fundacją non for profit. Działa od 2002roku.











