Równość płci wg United Colors of Benetton

Firma odzieżowa United Colors of Benetton rozszerza prowadzoną pierwotnie w Indiach kampanię „United by Half” na pozostałe rynki. Marka z okazji dnia kobiet w spocie, za którego kreację odpowiada agencja Creativeland Asia promuje równość płci.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Nowa kampania tej marki odzieżowej prowadzona pod hasłem „United of half” miała swoją premierę w Indiach i rozpoczęła się z okazji Walentynek. Teraz firma, z okazji dnia kobiet postanowiła rozszerzyć ją o kolejne rynki.

Kampania ma zachęcić kobiety na całym świecie, by walczyły o swoją „połowę”. Jej bohaterkami są indyjskie kobiety, a poruszone w spocie problemy społeczne dotyczą właśnie ich. I ich życia tam. Jak wyjaśnia Benetton, gdy spojrzeć głębiej, z takimi samymi problemami borykają się też kobiety na całym świecie.

W spocie mowa jest o tym, że kobiety wcale nie są lepszymi ani gorszymi połówkami mężczyzn. Kobietom też zależy na tym, by mieć swoją „połówkę” - własne poglądy, przestrzeń, możliwość podejmowania decyzji, możliwość rozwoju, prawo do edukacji.

Marka zwraca też uwagę na to, by przestać porównywać mężczyzn i kobiety, by przestać wywyższać jednych czy drugich.

Benetton tą reklamą chce też zwrócić uwagę na to, że i kobiety i mężczyźni zasługują na równe traktowanie w każdym aspekcie życia, czy to rodziny, kariery, edukacji itp.

W ramach kampanii brand zachęca kobiety, by w mediach społecznościowych publikowały swoje „#halfie” z hashtagiem „#UnitedByHalf”.

Za kreację reklam odpowiada agencja Creativeland z Azji, a ich produkcją zajął się dom produkcyjny Oink Films.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"