Agencja Havas PR Warsaw dwie nagrody zdobyła wspólnie z Orange Polska za akcję „Przestrzeń pasji na Orange.Jobs”, a jedną - za projekt „Centrum Posnania - jedno z największych przedsięwzięć deweloperskich w Polsce i Europie Centralnej”. Hill+Knowlton Strategies Poland dwie statuetki otrzymała za kampanię „#Ocal książki”, a trzecią - za działania „‘Lords of the Fallen’- największa polska superprodukcja 2014 roku”.
Agencji Maurent PR i Grupie Azoty przyznano trzy nagrody za akcję „Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność”, a organizacji Greenpeace Polska - za drugą odsłoną kampanii „Adoptuj pszczołę”.
Złote Spinacze są organizowane przez Związek Firm Public Relations, partnerem merytorycznym audytującym konkurs jest KPMG.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zlote-spinacze-2014-najwiecej-dla-havas-pr-h-k-headlines-rc2-citybell-i-publiconu ##

ZWYCIĘZCY ZŁOTYCH SPINACZY 2015
KATEGORIE GŁÓWNE
PR korporacyjny• Przestrzeń pasji na Orange.Jobs – Havas PR Warsaw i Orange Polska
PR produktu• Ciągnik dla rolnika nie dla komornika – Unicorn Media Public Affairs i Lobbying• Kampania #Ocal książki – Hill+Knowlton Strategies Poland
Kampania Społeczna• Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace
Komunikacja wewnętrzna• Zakosztować filozofii – Nexteer w Europie – Imago PR z i dla Nexteer Automotive
Event komercyjny• European Rover Challenge – Planet PR
Event społeczny• Europejskie Forum Nowych Idei 2014 – Konfederacja Lewiatan
Launch nowego produktu, usługi lub firmy• „Wiedźmin 3: Dziki Gon” polskim eksportowym dobrem narodowym – Monday Public Relations i CD Projekt Red
Corporate Social Responsibility (CSR)• Tatuaże Wolności – Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Laboratorium PR

PR miejsca, miasta lub regionu• Leśne Ślady Natury – Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi, Telma Communications Agency
Social media• #Oddaj serce / #GiveYourHeart – Polskie Towarzystwo Programów Zdrowotnych i Agencja Projekt PR
Business-to-Business PR• Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR
PR finansowy i relacje inwestorskie• Selvita – jak polscy naukowcy zdobyli miliony na walkę z rakiem – InnerValue Investor Relations i Selvita
Media Relations• Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR
KATEGORIE SEKTOROWE
Technologia, IT, telekomunikacja• „Lords of the Fallen”- największa polska superprodukcja 2014 roku – Hill+Knowlton Strategies Poland

Finanse• “Nie daj się zrobić w słupa” – Kontrola Skarbowa
Uroda, Higiena i Styl Życia• Promocja książki „Kuchnia Fit” Konrada Gacy w blogosferze - Synertime wraz z Gaca System
Sektor spożywczy• „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada” - Garden of Words, Tesco Polska
Kultura i Media• Kampania #Ocal książki – Hill+Knowlton Strategies Poland
Medycyna i Zdrowie• Przygotuj się na wstrząs! – Polpharma we współpracy z Flywheel PR, Telescope, Brand Garden
Sport, turystyka, rekreacja• Polsko rusz się! – Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Fundacja SportSupport
Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze• Centrum Posnania – jedno z największych przedsięwzięć deweloperskich w Polsce i Europie Centralnej – Havas PR Warsaw, Centrum Posnania
Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka• Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR

NGO i Sektor Publiczny• Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace
KATEGORIE SPECJALNE
Kreatywność• Przestrzeń pasji na Orange.Jobs – Orange Polska i Havas PR Warsaw
Efektywność• Adoptuj pszczołę 2 - Greenpeace











