Rozdano Złote Spinacze 2015: najwięcej dla Havas PR, Hill+Knowlton Strategies, Maurent PR i Greenpeace

W piątek wręczono nagrody w 26 kategoriach tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze na najlepsze projekty public relations. Po trzy statuetki otrzymały agencje Havas PR Warsaw, Hill+Knowlton Strategies Poland i Maurent PR razem z Grupą Azoty oraz organizacja Greenpeace Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Rozdano Złote Spinacze 2015: najwięcej dla Havas PR, Hill+Knowlton Strategies, Maurent PR i Greenpeace

Agencja Havas PR Warsaw dwie nagrody zdobyła wspólnie z Orange Polska za akcję „Przestrzeń pasji na Orange.Jobs”, a jedną - za projekt „Centrum Posnania - jedno z największych przedsięwzięć deweloperskich w Polsce i Europie Centralnej”. Hill+Knowlton Strategies Poland dwie statuetki otrzymała za kampanię „#Ocal książki”, a trzecią - za działania „‘Lords of the Fallen’- największa polska superprodukcja 2014 roku”.

Agencji Maurent PR i Grupie Azoty przyznano trzy  nagrody za akcję „Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność”, a organizacji Greenpeace Polska - za drugą odsłoną kampanii „Adoptuj pszczołę”.

Złote Spinacze są organizowane przez Związek Firm Public Relations, partnerem merytorycznym audytującym konkurs jest KPMG.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zlote-spinacze-2014-najwiecej-dla-havas-pr-h-k-headlines-rc2-citybell-i-publiconu ##

ZWYCIĘZCY ZŁOTYCH SPINACZY 2015

KATEGORIE GŁÓWNE

PR korporacyjny•    Przestrzeń pasji na Orange.Jobs – Havas PR Warsaw i Orange Polska

PR produktu•    Ciągnik dla rolnika nie dla komornika – Unicorn Media Public Affairs i Lobbying•    Kampania #Ocal książki – Hill+Knowlton Strategies Poland

Kampania Społeczna•    Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace

Komunikacja wewnętrzna•     Zakosztować filozofii – Nexteer w Europie – Imago PR z i dla Nexteer Automotive

Event komercyjny•    European Rover Challenge – Planet PR

Event społeczny•    Europejskie Forum Nowych Idei 2014 – Konfederacja Lewiatan

Launch nowego produktu, usługi lub firmy•    „Wiedźmin 3: Dziki Gon” polskim eksportowym dobrem narodowym – Monday Public Relations i CD Projekt Red

Corporate Social Responsibility (CSR)•    Tatuaże Wolności – Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Laboratorium PR

PR miejsca, miasta lub regionu•    Leśne Ślady Natury – Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi, Telma Communications Agency

Social media•    #Oddaj serce / #GiveYourHeart – Polskie Towarzystwo Programów Zdrowotnych i Agencja Projekt PR

Business-to-Business PR•     Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR

PR finansowy i relacje inwestorskie•    Selvita – jak polscy naukowcy zdobyli miliony na walkę z rakiem – InnerValue Investor Relations i Selvita

Media Relations•    Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR

KATEGORIE SEKTOROWE

Technologia, IT, telekomunikacja•    „Lords of the Fallen”- największa polska superprodukcja 2014 roku – Hill+Knowlton Strategies Poland

Finanse•    “Nie daj się zrobić w słupa” – Kontrola Skarbowa

Uroda, Higiena i Styl Życia•    Promocja książki „Kuchnia Fit” Konrada Gacy w blogosferze  - Synertime wraz z Gaca System

Sektor spożywczy•    „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada” -  Garden of Words, Tesco Polska

Kultura i Media•    Kampania #Ocal książki – Hill+Knowlton Strategies Poland

Medycyna i Zdrowie•    Przygotuj się na wstrząs! – Polpharma we współpracy z Flywheel PR, Telescope, Brand Garden

Sport, turystyka, rekreacja•    Polsko rusz się! – Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Fundacja SportSupport

Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze•    Centrum Posnania – jedno z największych przedsięwzięć deweloperskich w Polsce i Europie Centralnej – Havas PR Warsaw, Centrum Posnania

Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka•    Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR

NGO i Sektor Publiczny•    Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace

KATEGORIE SPECJALNE

Kreatywność•    Przestrzeń pasji na Orange.Jobs – Orange Polska i Havas PR Warsaw

Efektywność•    Adoptuj pszczołę 2 - Greenpeace

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu