Rozdano Złote Spinacze 2016: najwięcej dla Havas PR, MSL Group, Komunikacja Plus i Garden of Words

Związek Firm Public Relations wręczył nagrody w 27 kategoriach tegorocznej, XIV edycji konkursu Złote Spinacze za najlepsze projekty public relations. Po sześć statuetek otrzymały agencje MSLGroup i Havas PR, a po 5 nagród odebrały Garden of Words i Komunikacja Plus.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Rozdano Złote Spinacze 2016: najwięcej dla Havas PR, MSL Group, Komunikacja Plus i Garden of Words

Agencja Havas PR dwie statuetki otrzymała wspólnie z Samsung Electronics Polska za akcję „Spotkajmy się SAMi – przywracamy spotkaniom prawdziwy sens”, kolejne dwie wspólnie z 3M Poland za działania „Starcie Szlifierzy” i po jednej wspólnie z: BMW Group Polska (akcja „Droga do mistrzostwa” oraz z Sanofi (działania dla marki Emolium pod hasłem „Atopowi bohaterowie”).

Agencji MSLGroup przyznano trzy różne nagrody za komunikację przejęcia TVN przez Scripps Networks Interactive - MSLGROUP, Scripps Networks Interactive i po jednej za projekty dla: PlayStation Polska „Skarb Nathana Drake’a”, dla marki Malma „Kuchnia Dantego przedstawia: Malma, expert włoskiej kuchni” i dla marki Wyborowa (Pernod Ricard) pod hasłem „The Venture”.

Pięć statuetek trafiło do agencji Komunikacja Plus. W dwóch kategoriach nagrodzono projekt „Czystsze powietrze dla wrocławian” (Kogeneracja z Grupy EDF), w kolejnych dwóch działania dla Biura Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016 (Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016”. Piątą nagrodę agencja dostała za działania dla spółki Przewozy Regionalne - „Przewozy Regionalne kolejowym liderem podczas ŚDM 2016”.

Także agencję Garden of Words nagrodzono w pięciu różnych kategoriach. W trzech – za działania prowadzone wspólnie z agencjami Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2 Internet i Blue Ivy dla firmy IKEA pod hasłem „Kuchnia spotkań IKEA”. Pozostałe dwie statuetki przyznano za projekty dla Żywiec Zdrój „Podaruj Słońce - Owocowa Strona Żywiec Zdrój” i „Po Stronie Natury - Żywiec Zdrój”.

W tym roku po raz pierwszy jurorzy przyznali nominowanym projektom statuetki w trzech kolorach: złotym, srebrnym i brązowym. W Kategoriach głównych i sektorowych jurorzy przyznawali Złotego, Srebrnego i Brązowego Spinacza, natomiast w kategoriach specjalnych tylko Złotego Spinacza.

Lista projektów nagrodzonych w konkursie Złote Spinacze 2016

Kategorie Główne

PR korporacyjny

SREBRO:- Świeć się z Energą Grupa Energa - Q&A Communications- Komunikacja przejęcia TVN przez Scripps Networks Interactive - MSLGROUP, Scripps Networks Interactive

PR produktu:SREBRO:– „Skarb Nathana Drake’a” - MSLGROUP, PlayStation Polska

BRĄZ:- „Spotkajmy się SAMi – przywracamy spotkaniom prawdziwy sens” - Havas PR, Samsung Electronics Polska    – “Jedno życzenie Pampers I UNICEF” - Partner of Promotion

Komunikacja antykryzysowa i komunikacja kryzysowa:ZŁOTO:– Czystsze powietrze dla wrocławian  - Komunikacja Plus, Kogeneracja z Grupy EDF

SREBRO:– „Polacy wreszcie mają własną wyścigówkę – Arrinerę!” - LoveBrands Relations

Kampania społeczna:SREBRO:- „Szlachetny Projekt Filmowy” - Stowarzyszenie Wiosna, Biuro Podróży Reklamy– „Nie chcę być strażakiem” - Walk, Fundacja Integracja

BRĄZ:– „HIVokryzja – Wyleczmy się - Fundacja Studio Psychologii Zdrowia” -  Planet PR

Komunikacja wewnętrzna:ZŁOTO:- „10 tysięcy pracowników, 10 tysięcy projektów klientów”    - Castorama Polska, Made in PR    SREBRO:– Kampania „Focus on Success” opracowana dla Novo Nordisk - Grayling Poland , Novo Nordisk

Event komercyjny:BRĄZ:- “H&M Królestwo” - Endorfina Events , H&M, VML Poland- „Podaruj Słońce - Owocowa Strona Żywiec Zdrój” - Żywiec Zdrój, Garden of Words

Event społeczny:BRĄZ:- Warszawski Weekend Księgarń Kameralnych”- Miasto Stołeczne Warszawa    - „7 miliardów Innych” - Pan Pikto, Belleville    - „Daj się oświecić” - PGE Obrót, ElPadre  

Launch nowego produktu, usługi lub firmy:ZŁOTO:- „Droga do mistrzostwa” - BMW Group Polska, Havas PR, Initative Media

SREBRO:– Ardor Auctions – Dom Aukcyjnych Motoryzacji Klasycznej”- Public Dialog, Ardor Auctions

Corporate Social Responsibility:ZŁOTO:- “Adamed SmartUP” - Fundacja Grupy Adamed, Walk

SREBRO:- „Od Kodeksu etyki do komiksu o etyce” - Martis Consulting, Grupa Lotos

BRĄZ:- „Po Stronie Natury - Żywiec Zdrój”, Garden of Words

Social media:ZŁOTO:- „ Kuchnia Dantego przedstawia: Malma, ekspert włoskiej kuchni” – MSLGROUP

SREBRO:- „#12Zawodnik” - Bank Zachodni WBK, RED8

BRĄZ:- „Reebok “poluje” na mikroinfluencerów”    - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultanst

Business-to-business:ZŁOTO:- “Starcie Szlifierzy” - Havas PR, 3M Poland

SREBRO:- Program Rozwoju Eksportu Banku Zachodniego WBK - Bank Zachodni WBK, PR Zoom bsc, Headlines Porter Novelli

BRĄZ:- “The Venture” - MSLGROUP, Wyborowa Pernod Ricard

PR finansowy i relacje inwestorskie:ZŁOTO:- „Biomed-Lublin: pokonać fatum „polskiej krwi” - Lighthouse Consultants

SREBRO:    - Komunikacja przejęcia TVN przez Scripps Networks Interactive - MSLGROUP, Scripps Networks Interactive

Media relations:ZŁOTO:- Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016 - Komunikacja Plus, Biuro Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016

SREBRO:- Ardor Auctions – Dom Aukcyjny Motoryzacji Klasycznej- Public Dialog, Ardor Auctions

Employer branding:ZŁOTO:- Program Laboratorium Kariery Polpharma” – Polpharma

SREBRO:- „Od newcomera do lidera” - Linkleaders, Luxoft Poland

BRĄZ:- „Poczuj miętę” - Capgemini Polska, MJCC

Content Marketing:ZŁOTO:- “Kuchnia Spotkań IKEA - IKEA”, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2 Internet, Blue Ivy

SREBRO:    - “Sztuka Składania Historii powered by Intel” - Intel, Monday PR

BRĄZ:- “By me – Porta KMI Poland”, Alert Media Communications

Custom PublishingZŁOTO:- Biromaniak. Magazyn pracowników Grupy Żywiec - Grupa Żywiec

SREBRO:    - Akademia Roca – Łazienka dostępna - Solski BM, Roca Polska, Fabric Studio- Serwis specjalny 90-lecia powstania Lasów Państwowych - Publicon PR

Kategorie sektorowe

Technologia, IT, telekomunikacja:SREBRO:- „Sztuka Składania Historii powered by Intel” - Intel, Monday PR

BRĄZ:- „Spotkajmy się SAMi – przywracamy spotkaniom prawdziwy sens” - Havas PR, Samsung Electronics Polska

FinanseZŁOTO:- #12ZAWODNIK    - Bank Zachodni WBK, RED8

SREBRO:- Program Rozwoju Eksportu Banku Zachodniego WBK - Bank Zachodni WBK, PR ZOOM bsc, Headlines Porter Novelli

BRĄZ:- IQ = Innovation & Quality - Deutsche Bank Polska

Sektor spożywczySREBRO:- „Przyjaciółka z Kalifornii” - People PR, California Prune Board

BRĄZ:- Wargorr w Wedlu - 24/7Communication    - Podaruj radość, czyli Świąteczna Trasa Ciężarówek Coca-Cola - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, Coca-Cola Poland Services

Kultura i mediaZŁOTO:    - Young Arts Festival - Fundacja Young Arts

SREBRO:- Komunikacja przejęcia TVN przez Scripps Networks Interactive - MSLGROUP, Scripps Networks Interactive    - Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016 - Komunikacja Plus, Biuro Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016

Medycyna i zdrowieZŁOTO:- HIVokryzja – Wyleczmy się - Fundacja Studio Psychologii Zdrowia, Planet PR

SREBRO:- Atopowi Bohaterowie - Havas PR, Emolium/Sanofi

BRĄZ:- „Suchość pochwy – problem powszechny i temat tabu” – Profile

Sport, turystyka, rekreacjaBRĄZ:- „Reebok “poluje” na mikroinfluencerów” - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrzeZŁOTO:- Kuchnia Spotkań IKEA - IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2, Internet, Blue Ivy

SREBRO:     - .KTW - niespodzianka pod „Spodkiem” - Imago Public Relations    - „10 tysięcy pracowników, 10 tysięcy projektów klientów    Castorama Polska” - Made in PR

Przemysł, motoryzacja, transport, logistykaZŁOTO:- „Czystsze powietrze dla wrocławian” - Komunikacja Plus, Kogeneracja z Grupy EDF

SREBRO:- „Starcie Szlifierzy - Havas PR, 3M Poland

BRĄZ:- Przewozy Regionalne kolejowym liderem podczas ŚDM 2016 - Komunikacja Plus, Przewozy Regionalne

NGO i sektor publicznyZŁOTO:- Znani Zaginieni”- Fundacja ITAKA  Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych - Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Posterscope Polska

SREBRO:    - “Open a door to Israel”- Partner of Promotion, Ambasada Izraela  

BRĄZ:- „TworzyMY atmosferę” – Profile

Kategorie specjalne

Kreatywność:ZŁOTO:- Kuchnia Spotkań IKEA - "IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2, Internet, Blue Ivy

EfektywnośćZŁOTO:– „Znani Zaginieni” - Fundacja ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych, Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Posterscope Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela