Według NFL, strategiczne partnerstwo z Google zapewni fanom większy dostęp do NFL Sunday Ticket przy jednoczesnym wykorzystaniu najlepszych technologii i innowacji produktowych YouTube.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/youtube-netflix-tiktok-najpopularniejsze-serwisy-wsrod-dzieci ##
NFL Sunday Ticket w pakietach YouTube
- Jesteśmy podekscytowani, że możemy wprowadzić NFL Sunday Ticket do YouTube TV i YouTube Primetime Channels i zapoczątkować nową erę tego, jak fani w całych Stanach Zjednoczonych oglądają i śledzą NFL - skomentował Roger Goodell, komisarz NFL.
Od przyszłego sezonu, pakiet niedzielnych rozgrywek NFL Sunday Ticket będzie dostępny w dwóch biznesach subskrypcyjnych YouTube jako pakiet dodatkowy w YouTube TV lub jako samodzielny a-la-carte w YouTube Primetime Channels.
Składający się ze wszystkich niedzielnych meczów NFL sezonu regularnego (w zależności od lokalizacji widza) transmitowanych przez FOX i CBS, NFL Sunday Ticket umożliwia fanom w Stanach Zjednoczonych śledzenie wszystkich drużyn i zawodników ligi bez względu na miejsce zamieszkania.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/youtube-marketing-afiliacyjny-zakupy-short ##
NFL Sunday Ticket wystartował w 1994 roku i od początku istnienia jest dystrybuowany w ramach usługi satelitarnej DirecTV. NFL i YouTube będą współpracować w celu określenia dodatkowych sposobów wspierania dystrybucji NFL Sunday Ticket w placówkach komercyjnych, takich jak bary i restauracje.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/transmisje-sportowe-nie-zachecaja-do-kupowania-platnej-telewizji-oferta-viaplay-netflix-canal ##
Ponadto w ramach umowy YouTube i NFL ułatwią wybranym twórcom YouTube wyłączny dostęp do oficjalnych treści i możliwość uczestniczenia w najważniejszych wydarzeniach NFL.











