Rozmowa w sushi barze reklamuje Plus dla Firm (wideo)

W telewizji, internecie i BTL-u rozpoczęła się kampania reklamowa nowej promocji w Plusie dla Firm. Akcję na zlecenie Polkomtela przygotowały firmy Young&Rubicam, Opus B, Digital One i Media Direction OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa reklama Plusa dla Firm rozgrywa się w barze z sushi, gdzie biznesmeni znani z poprzednich kampanii tej taryfy z trudem próbują się porozumieć z barmanem. Przekaz informuje o promocji „Oferta S-Klasa Premium”, w ramach której nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci są bezpłatne, a telefon Nokia Lumia 800 jest dostępny za złotówkę.

Akcja reklamowa - rozpoczęta 7 lutego - obejmuje telewizję (spoty 15- i 30-sekundowe w kanałach TVP, TVN, Polsat, TVN 7, TV 4 i stacjach tematycznych), internet (billboardy, double i triple billboardy i toplayery w serwisach takich jak m.in. onet.pl, wp.pl, gazeta.pl, interia.pl i money.pl) oraz materiały BTL (ulotki i plakaty). Kreację kampanii przygotowały agencje Young&Rubicam, Opus B i Digital One, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+