RTV Euro AGD w kampanii promuje małe polskie firmy

Sieć sklepów z elektroniką RTV Euro AGD rozpoczęła kampanię, w której promuje polskie firmy lokalne. Działania prowadzone są pod hasłem "Miesiąc polskich marek".

bg
bg
Udostępnij artykuł:
RTV Euro AGD w kampanii promuje małe polskie firmy

RTV Euro AGD wspiera polskie małe firmy prowadząc z nimi wspólną kampanię na Instagramie, która przebiega pod hasłem „Miesiąc polskich marek”. Do kampanii zostały zaproszone brandy o bardzo różnym profilu – od producentów kosmetyków, kulinariów, rękodzieła aż po dostawców ekologicznych warzyw, m.in. Your Kaya, 4 Szpaki czy Wojna Warzyw.

- Choć jesteśmy liderem rynku elektroniki użytkowej i AGD w naszym kraju, nie wszyscy zdają sobie sprawę, że jesteśmy firmą polską - mówi Katarzyna Zawada, menedżer ds. mediów społecznościowych w RTV Euro AGD. - Zanim staliśmy się dużą, ogólnopolską organizacją, zaczynaliśmy od jednego sklepu w Warszawie. Teraz staramy się wspierać mniejsze firmy, które mają ciekawe pomysły biznesowe, a jednocześnie hołdują bliskim nam wartościom. Z tego względu zaprosiliśmy do wspólnej akcji marki, które cechuje oryginalność, innowacyjność i dbałość o środowisko naturalne - dodaje.

W maju na profilu instagramowym RTV Euro AGD pojawią się posty promujące sprzęt elektroniczny oferowany przez firmę i produkty takich marek, jak: Your Kaya, Fridge, 4 Szpaki, Sosita, Lune Tea, Slaap, Soyoosh, Wojna Warzyw, Mise, Asfalt Shop.

- Chcemy pomóc firmom o jasno sprecyzowanej misji, która związana jest z troską o planetę czy zdrowie, a także markom tworzącym unikatowe, ręcznie robione akcesoria i rękodzieło artystyczne. Mamy nadzieję, że dzięki naszej wspólnej akcji więcej osób zainteresuje się ich wyjątkowym asortymentem - dodaje Weronika Wachowicz.

Kampania trwa do 17 czerwca. Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada zespół RTV Euro AGD. Zdjęcia wykonał Maciej Miłoch/This is Contents.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję