- Inwestycja w e-Kiosk jest korzystna dla Ruchu, ale to również dobra informacja dla szerokiego rynku wydawców. Dzięki pozyskanym kompetencjom będziemy w stanie jeszcze lepiej sprzedawać prasę m.in. tworząc komplementarną ofertę prenumeraty papierowej i elektronicznej - powiedział Dariusz Stolarczyk, wiceprezes spółki Ruch. Jak podano w komunikacie współpraca obu spółek ma być korzystna zarówno dla wydawców jak i czytelników, ponieważ pozwoli bardziej efektywnie promować czytelnictwo zarówno prasy jak i książek w mieszanym modelu „papierowo-cyfrowym”.
- To przełomowe wydarzenie, które rozpoczyna nowy etap dynamicznego budowania rynku czytelnictwa prasy cyfrowej i publikacji cyfrowych w Polsce. Dzięki partnerstwu z Ruch będziemy rozwijać i wdrażać najnowsze rozwiązania technologiczne spełniając oczekiwane zarówno czytelników jak i wydawców. Istotnie rozszerza się również wachlarz działań promocyjnych dla e-prasy i e-booków jakie można realizować w ścisłej współpracy z Ruch - ocenia Dariusz Bąk, prezes e-Kiosku.

W 2013 roku przychody e-Kiosku wyniosły 18,09 mln zł.











