„Ruch to radość” w reklamie Coca-Coli (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa Coca-Coli pod hasłem „Ruch to radość”. Akcję przygotowały firmy McCann Warsaw i Starcom.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:

Nowa reklama Coca-Coli podkreśla wartość ruchu w codziennym życiu oraz radość, jaką dają nawet najmniejsze i najbardziej oczywiste aktywności. W spocie pokazywane są m.in. taniec, spacery, zabawy z najbliższym oraz prace w domu i ogrodzie.

- Od początku swojej działalności w Polsce Coca-Cola bardzo konsekwentnie wspiera oraz promuje sport wśród Polaków, a szczególnie wśród młodzieży - podkreśla Tomir Kaczmarek, dyrektor marketingu w Coca-Cola Poland Services. - Uważamy, że regularna aktywność fizyczna zapewnia nam wszystkim nie tylko zdrowie, ale również poprawia samopoczucie, pozwala dbać o właściwą wagę, sprawia dużo radości i buduje poczucie wspólnoty - dodaje.

Spot pod hasłem „Ruch to radość” od 22 kwietnia jest emitowany w kanałach TVN, Polsatu i Discovery. Kampania potrwa do połowy maja.

Adaptacją reklamy na polski rynek zajęła się agencja McCann Warsaw, a media kupił dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu