WOW na targach MIPTV chce sprzedać "RuPaul’s Drag Race" na kolejne rynki

Firma producencka World of Wonder (WOW) planuje wykorzystać nadchodzące targi telewizyjne MIPTV w Cannes do sprzedaży praw do formatu "RuPaul’s Drag Race" w kolejnych krajach.

km
km
Udostępnij artykuł:

"RuPaul’s Drag Race" to reality show, w którym uczestnicy rywalizują o tytuł najciekawszej i najbardziej utalentowanej drag queen oraz nagrody.

Oryginalna, amerykańska wersja formatu liczy sobie już 14 sezonów. Licencję na jej pokazywanie wykupiono w ponad 190 krajach. Powstało także sześć lokalnych edycji formatu (w Kanadzie, Hiszpanii, Holandii, Wielkiej Brytanii, Australii i Tajlandii) oraz formaty spin-off takie jak "Untucked", "Drag Race All Stars", "Celebrity Drag Race" i "Drag Race vs The World".

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/miptv-cannes-targi-telewizyjne-rosja-wojna-inwazja-ukraina,7170025231058561a ##

Targi MIPTV mają być dla WOW okazją do osobistego zaprezentowania programu "RuPaul’s Drag Race" kolejnym potencjalnym partnerom z całego świata.

W Cannes WOW reprezentować będą Fenton Bailey, współzałożyciel spółki, Matt Habib, pełniący funkcję senior VP of global brand partnerships, a także Sally Miles, była CEO Passion Distribution, która w WOW zarządza formatami firmy na arenie międzynarodowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa

Socha, Boczarska i Wieniawa w świątecznej reklamie Apartu

Socha, Boczarska i Wieniawa w świątecznej reklamie Apartu

Stopklatka napędza Kino Polska TV. 19 mln zł czystego zysku

Stopklatka napędza Kino Polska TV. 19 mln zł czystego zysku

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU
Materiał reklamowy

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU

Polsateria, czyli dzień z Piotrem Witwickim. Weszłam za kulisy Polsatu i Interii

Polsateria, czyli dzień z Piotrem Witwickim. Weszłam za kulisy Polsatu i Interii