Rusza kampania '365 dni' Actimela (wideo)

W telewizji rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Actimela. Akcjapodkreśla, że wzmacnia on naturalną odporność dzieci.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania reklamowa Actimelainformuje, że 70 proc. odporności pochodzi z brzucha, podkreślającjednocześnie, że ten produkt wzmacnia ją u najmłodszych. Przekazjest skierowany do rodziców, którzy przez cały rok dbają o zdrowieswoich dzieci. Kampania przebiega pod hasłem "365 dni".

Akcja przez cały wrzesień jest prowadzona w stacjachtelewizyjnych. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowaYoung & Rubicam, natomiast planowaniem mediówzajął się dom mediowy Mediacom.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"