Rusza kampania promująca Samsung GALAXY Tab 10.1

2 września br. rozpoczyna się kampania reklamowa promująca najnowszy tablet firmy Samsung – GALAXY Tab 10.1. Jej celem jest zaprezentowanie funkcji urządzenia i sposobów na jego wykorzystanie w pracy, do rozrywki czy też nauki.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Samsung GALAXY Tab 10.1 to najnowszy tablet koreańskiego producenta na polskim rynku. Wyróżnia go ultrapłaska obudowa (zaledwie 8,6 mm), lekkość (tylko 565 g), a duży czytelny ekran zapewnia wyrazisty, wysokiej jakości obraz. Tablet przeznaczony jest dla wszystkich aktywnych osób, które poszukują urządzenia oferującego funkcjonalności dzisiejszych laptopów i smartfonów, będącego dopełnieniem ich prywatnego i zawodowego życia.

Kampania reklamowa Samsung GALAXY Tab 10.1 rozpoczyna się 2 września br. i potrwa do końca miesiąca. W jej ramach w wybranych stacjach telewizyjnych oraz sieci kin Cinema City pojawią się spoty prezentujące funkcje tabletu i możliwość wykorzystania go w różnych sytuacjach. Za zaadaptowanie spotów na polski rynek odpowiada agencja Cheil.

Działania promocyjne obejmą również reklamę w prasie, skupiającą się na cechach wyróżniających tablet. Kampania prasowa obejmie magazyny lifestyle, tygodniki opinii oraz czasopisma poświęcone telekomunikacji. Tablet pojawi się także na nośnikach wielkoformatowych na lotniskach. Za przygotowanie layoutów dla tych części kampanii oraz BTL odpowiada agencja Pompidou.

Działaniom towarzyszy dedykowana strona internetowa: www.galaxytab.samsung.pl

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"