Rusza kampania wizerunkowa Centrum Handlowego NoVa Park

Z początkiem maja ruszyła kampania wizerunkowa NoVa Park – największego i najnowocześniejszego centrum handlowo-rozrywkowego w województwie lubuskim. Celem rozpoczętej akcji jest prezentacja zalet gorzowskiej galerii. Majowa kampania realizowana jest z wykorzystaniem nośników outdoorowych.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Akcja promocyjna ma na celu ukazanie NoVa Park jako miejsca kreującego trendy i styl, w którym obecne są marki niedostępne dotąd na rynku lokalnym, takie jak H&M, Intersport, KFC czy Smyk. Przekaz ten podkreśla hasło zamieszczone na materiałach wizerunkowych „Nowe centrum nowe marki”. Kolorystyka wykorzystana na nośnikach outdoorowych nawiązuje do logotypu NoVa Park, a stworzona grafika podkreśla nowoczesny charakter centrum handlowego.

„Zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie kampanii wizerunkowej NoVa Park, ponieważ chcemy ukazać mieszkańcom Gorzowa Wielkopolskiego i okolic główne zalety nowej galerii. Są one znaczącym wyróżnikiem NoVa Park spośród innych centrów handlowych znajdujących się w województwie lubuskim. Regionalny charakter obiektu czy marki nieobecne dotąd na rynku lokalnym w gronie najemców to cechy przyciągające rzesze klientów do nowej galerii handlowej” – mówi Marcin Żelazny, dyrektor centrum handlowego NoVa Park.

Majowa kampania wizerunkowa jest realizowana z wykorzystaniem 36 billboardów rozmieszczonych w Gorzowie Wielkopolskim i okolicach oraz reklamy na autobusach.

Informacje o firmie:

Galeria handlowa NoVa Park to największe i najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe w województwie lubuskim, którego uroczyste otwarcie nastąpiło w dniu 18 kwietnia 2012 roku. Zlokalizowane jest w centrum Gorzowa Wielkopolskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie kulturalnych i rozrywkowych symboli miasta, bulwaru nadwarciańskiego oraz głównych szlaków komunikacyjnych. Na terenie obiektu funkcjonują delikatesy Piotr i Paweł oraz liczne sklepy i punkty usługowe. W gronie najemców znajdują się marki nieobecne dotąd na rynku lokalnym, takie jak H&M, Intersport, KFC czy Smyk.

Właścicielami obiektu są Futureal Management Poland Sp. z o.o. oraz irlandzka Grupa Inwestycyjna Caelum Development.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"