Rusza kampania zabawek Nerf (wideo)

W telewizji, prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa nowejserii zabawek Nerf. Akcje zainaugurował event z udziałem gwiazd iich dzieci.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Nerf reklamuje wprowadzaną właśnie do sprzedaży serięzabawkowych wyrzutni. Akcja jest skierowana przede wszystkim dochłopców w wieku 6-12 lat. Kampanię rozpoczęła impreza pod hasłem"Nerf dwu pokoleń", w której gwiazdy telewizji i muzyki (m.in. AnnaPopek, Jacek Borkowski, Marek Kościkiewicz, Aleksandra Nieśpielak,Anna Ibisz, Ewa Gawryluk i Liroy) wzięły udział ze swoimidziećmi.

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (TVP1, Polsat,Cartoon Network, Jetix, Jetix Play, Zig Zap), prasie (magazyny dladzieci, tytuły sportowe i komputerowe) oraz internecie (serwisydziecięce). Globalną kreację kampanii - zaplanowanej w Polsce namaj i listopad - przygotowała agencja Uproar!, natomiast media napotrzeby akcji zakupił dom mediowy Universal McCann, któryprzygotował również kreację internetową.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+