Tegoroczna ósma edycja konkursu na plakat reklamowy przebiegapod hasłem "Myśl rowerowo". Organizatorzy oczekują pracpokazujących jazdę na rowerze nie tylko jako sposób na zdrowy trybżycia i pomysł na spędzanie wolnego czasu, ale także jako środekkomunikacji w dużych miastach. - W kolejnych edycjach podejmujemyważne tematy społeczne - tym razem chcemy zachęcić mieszkańcówmiast, aby przesiedli się na rowery - mówi Piotr Parnowski, prezesfirmy AMS, która organizuje konkurs.
Prace do 5 listopada mogą przesyłać wszyscy - zarównoprofesjonalni graficy, jak i amatorzy. Oceni je jury, w którym obokwykładowców grafiki (Maciej Buszewicz, Janusz Górski), artystów(Piotr Młodożeniec, Marcin Rene Wawrzkiewicz, Maria Kurpik) ipracowników firm reklamowych (Marcin Mroszczak, Juliusz Donajski,Piotr Parnowski) zasiądzie aktorka, a prywatnie rowerzystka,Magdalena Cielecka. W dwuetapowym głosowaniu wybrane zostaną prace,które trafią na wystawę zorganizowaną w Warszawie 20 listopada, azwycięski plakat będzie prezentowany na nośnikach typu citylight wcałej Polsce. Wybrani przez jury uczestnicy konkursu trafią też na"short listę" w polskich eliminacjach do konkursu Young Creatives,a najlepsi z nich wyjadą do Cannes zmierzyć się z grupamireprezentującymi inne kraje.

Opiekę merytoryczną nad ósmą edycją konkursu Galerii Plakatuobjęło Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, audytemzajmuje się firma KPMG, natomiast patronami medialnymi są tygodnik"Media i Marketing Polska", portal Gazeta.pl oraz Radio TOK FM.











