Rusza nowy dom mediowy

Od września startuje Easymedia - dom mediowy wzorowany na tanich liniach lotniczych

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

We wrześniu na polskim rynku pojawi się nowy dom mediowy - Easymedia, który będzie wzorowany na tanich liniach lotniczych. Właścicielem nowego domu mediowego jest OMD Poland Sp. z o.o, dla której  to będzie już trzeci taki projekt po Optimum Media i Media Direction.

- Zainspirował nas pomysł na biznes tanich linii lotniczych - mówi Marek Wochna, dyrektor easymedia.

easymedia  jest firmą oferującą nowe podejście i nowy typ usług na rynku domów mediowych, wprowadza nowy model biznesowy, trafiający w ściśle określone potrzeby wyselekcjonowanej grupy Klientów.

W zakres usług domów mediowych wchodzą między innymi: - analizy rynku danego produktu/ kategorii produktów; - analizy aktywności reklamowej konkurentów w kategorii produktowej (kto, gdzie, kiedy, jak silnie....); - analiza konsumentów/ grupy docelowej produktu/ kategorii; przygotowanie strategii mediowej (w jaki sposób, kiedy, do kogo, z jakim budżetem, z jaką częstotliwością, z jakim zasięgiem, w jakim kontekście); - oraz etap końcowy - egzekucja czyli planowanie i kupowanie kampanii w mediach, post buy.

easymedia będzie domem mediowym specjalizującym się w końcowym etapie obsługi Klienta, czyli w planowaniu i kupowaniu mediów (negocjacje warunków, przygotowanie mediaplanów, zakup, post buy kampanii).

- Nasze usługi oferujemy w ramach standardowego, najniższego na rynku wynagrodzenia w wysokości 0,99% prowizji agencyjnej. Równocześnie zapewniamy Klientom warunki rabatowe wynikające z przynależności do grupy kapitałowej OMD Poland - najkorzystniejsze warunki zakupu przestrzeni reklamowej - najniższe koszty dotarcia, najwyższe rabaty - mówi Marek Wochna, dyrektor easymedia.   Oferta ta jest odpowiedzią na zapotrzebowanie Klientów którzy: - nie potrzebują obsługi analitycznej i badawczej w szerokim zakresie ponieważ sami dokładnie znają swój produkt i otoczenie rynkowe; - szukają najniższych kosztów zakupu reklamy, chcą minimalizować koszty marketingowe;- chcących płaci najniższą prowizję agencyjną; - mających średnie i małe budżety reklamowe, którzy do tej pory uważali że nie stać ich na dom mediowy.

Korzyści dla potencjalnych Klientów easymedia to przede wszystkim: - oszczędności budżetowe możliwe dzięki korzystaniu z najlepszych na rynku warunków zakupu reklam oraz najniższej prowizji agencyjnej - 0,99%; - konkurencyjne względem rywali rynkowych warunki zakupu reklam; - praca z doświadczonym zespołem posiadającym narzędzia planowania i zakupu mediów międzynarodowej sieci OMD Worldwide, - korzystanie z nowatorskiej, ściśle sprofilowanej usługi.

- Niezależnie od nowatorskich pomysłów i strategii dotarcia w większości przetargów wygrywały domy mediowe, które oferowały najniższą prowizję - tłumaczy Jakub Bierzyński, prezes OMD Poland.

Co na to konkurencja? - Rzeczywistość negatywnie zrewiduje projekt w tej formie. Tanie linie lotnicze też dużo naobiecywały, a później musiały wycofać się z obietnic - twierdzi dla"Gazety Wyborczej" Artur Brandysiewicz z domu mediowego Brand Connection. Jego zdaniem koszty planowania kampanii i kupowania mediów są zbyt wysokie, aby utrzymać prowizję 0,99 proc. - To fenomenalne hasło reklamowe, ukrywające inne koszty, które klienci będą musieli ponieść - uważa Brandysiewicz.

easymedia rozpoczyna działalność we wrześniu 2004 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online