Rusza nowy program TVN7 z Małgorzatą Rozenek-Majdan. Znamy datę premiery

Program TVN7 "Bez kompleksów" z Małgorzatą Rozenek-Majdan zadebiutuje na antenie 1 listopada. Produkcja o metamorfozach zastąpi w ramówce "Anatomię piękna".

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Rusza nowy program TVN7 z Małgorzatą Rozenek-Majdan. Znamy datę premiery
Małgorzata Rozenek-Majdan

Najnowszy program z udziałem Małgorzaty Rozenek-Majdan zadebiutuje na antenie Siódemki w sobotę 1 listopada o godz. 18:00, wypełniając w późnopopołudniowym paśmie miejsce po drugim sezonie programu "Anatomia piękna", którego emisja kończy się 25 października.

Program "Bez kompleksów" to według zapowiedzi nadawcy "spektakularne metamorfozy, poruszające historie i prawdziwa walka o pewność siebie".

Produkcja pokaże kobiety, które przejdą kompleksowe przemiany wyglądu pod okiem znanych specjalistów – m.in. dr. Marka Szczyta, chirurga plastycznego oraz dr. Michała Nawrockiego, właściciela jednej z klinik stomatologicznych w Gdańsku. Metamorfozy odmienią nie tylko ich wygląd, ale i życie — czytamy w oficjalnej zapowiedzi programu TVN7.

Nad spektakularnym efektem końcowym metamorfoz, oprócz prowadzącej, Małgorzaty Rozenek-Majdan, czuwać będzie także sztab specjalistów: makijażystka Kamila Tadriyan oraz stylista fryzur Bartosz Bronowicki. W programie "Bez kompleksów" eksperci pokażą także kulisy swojej pracy.

Nowy format TVN7 na zlecenie stacji zrealizowała firma producencka Qźnia Team. Zdjęcia trwały osiem miesięcy, realizowano je m.in. w Trójmieście.

W każdym odcinku widzowie poznają historię jednej bohaterki. Jak mówiła w sierpniu w programie "Dzień Dobry TVN" prowadząca, Małgorzata Rozenek-Majdan, uczestniczki poddały się m.in. operacji plastycznej nosa, opadających powiek czy zmniejszenia biustu.

Jak przekonywała prowadząca program "Bez kompleksów", format poza spektakularnymi metamorfozami ma dostarczyć odbiorcom także wiedzy na temat zabiegów z zakresu medycyny estetycznej, po to by rozważające je osoby wiedziały np. czym kierować się przy wyborze odpowiedniego specjalisty.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów