Rusza tegoroczna edycja CMO Awards

Ruszyły zgłoszenia do tegorocznej edycji CMO Awards by Shortlist, konkursu peer-to-peer skierowanego do szefowych i szefów marketing. Na najlepsze projekty i kampanie zagłosują sami marketerzy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Rusza tegoroczna edycja CMO Awards

Zwycięzcy będą wybierani w sześciu kategoriach: Creative Innovator, Digital Champion, Commerce Master, Omnichannel Leader, Brand Guardian i Purpose 1Ambasador.Zgłoszenia do konkursu, w którym marketerzy wybierają najlepsze projekty transformacyjne, wspierające rolę CMO, jako kluczowego kontrybutora wzrostu biznesu w firmach, można nadsyłać od 13 lutego do 24 marca br. poprzez platformę CMO Awards 2023. Głosowanie potrwa od 3 do 14 kwietnia, a uroczysta gala odbędzie się w ostatnim tygodniu kwietnia.- Bardzo ważne jest to, że w CMO Awards wymieniamy się doświadczeniami, ale też poddajemy się najbardziej merytorycznej oraz najbardziej sprawiedliwiej ocenie innych osób, które robią to co my. Dlatego CMO Awards jest bardzo wartościowym konkursem – mówi Olga Korolec, CMO & group sustainability director w Ringier Axel Springer, laureatka Grand Prix CMO Awards w poprzedniej edycji.- Wyróżnikiem konkursu jest mechanizm peer-to-peer – to sami CMO’s zgłaszają się oraz swoje osiągnięcia i projekty zrealizowane lub rozpoczęte w 2022 roku, a następnie osoby zarządzające marketingiem w swoich organizacjach oddając głosy, nagradzają te koleżanki i kolegów, których działania ich zdaniem wyróżniły się w minionym roku -  podkreśla Marta Macke, CEO Shortlist Consulting.CMO AWARDS to inicjatywa Shortlist Consulting i partnerów strategicznych, która wpisuje się w sekwencję projektów integrujących środowisko szefów/owych marketingu, budowanie platformy komunikacji i wymiany doświadczeń pomiędzy liderami marketingu ze wszystkich branż.Partnerami strategicznymi konkursu są firmy Publicis Groupe, Allegro Brand Experience, Unicef Polska oraz Dubois & Wspólnicy.Laureatami poprzedniej edycji byli: Grand Prix - Olga Korolec, Ringier Axel Springer, Dorota Haller, Huawei w kategoriach Creative Innovator oraz Brand Guardian, Magdalena Budziszewska, T-Mobile w kategorii Digital Champion, Jakub Barzak, Storytel w kategorii Commerce Master, Olga Korolec w kategorii Omnichannel Leader i Brand Guardian, Andrzej Mytych, YOPE w kategorii Purpose Ambasador, Maria Rosa, Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO-Hestia S.A. w kategorii Brand Guardian.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"