Rusza World Cyber Games 2005

Ciszewski PR, Comtica i Testardo Red Cell dla firmy Samsung - organizatora World Cyber Games 2005.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Agencja Testardo Red Cell zajmie się organizacją tegorocznych polskich eliminacji do międzynarodowego turnieju gier komputerowych World Cyber Games 2005 (WCG) organizowanego przez firmę Samsung Electronics. Działania Public Relations powierzono Ciszewski PR. Wszystko, co wiąże się z interaktywną i techniczną stroną WCG2005 powierzono agencji Comtica. Igrzyska gier komputerowych patronatem medialnym objęły: TVP, radio ESKA, Metropol, 4fun TV, Onet, OZON, CD Action oraz Gadu-Gadu. Agencje planują kampanię ATL-ową, która głównie skupi się na mediach patronackich.

Jak twierdzi Magdalena Nurkiewicz, dyrektor zarządzająca agencji Ciszewski PR - "Ten projekt jest dużym wyzwaniem. World Cyber Games to największe na świecie igrzyska gier komputerowych. Ich skala rośnie w zdumiewającym tempie. Gry komputerowe już stały się wiodącą branżą przemysłu rozrywkowego".

Eliminacje online do turnieju rozpoczęły się w lipcu. Finał odbędzie się 1 października w warszawskim centrum handlowym Blue City w klubie Lucid. Samsung Electronics Polska funduje siedmiu najlepszym Polakom wyjazd na światowe finały w Singapurze. World Cyber Games to wielkie wyzwanie logistyczne. W tym roku igrzyska organizowane są po raz szósty i odbędą się w ponad 70 krajach. Tylko w polskich eliminacjach turnieju bierze udział ponad 5000 młodych ludzi. Pula nagród w Warszawie to ponad 100.000 złotych.

Organizatorzy przygotowali również kolejną edycję konkursu Cybertalenty. Jest to impreza niezależna, co roku towarzysząca WCG. W konkursie nagradzane są prace nadsyłane w trzech kategoriach - animacja komputerowa, tapeta na komórkę oraz mp3. W ubiegłym roku wpłynęło aż 600 świetnych prac. Artyści i zawodnicy rejestrują się na www.wcg.pl.

Comtica i Ciszewski PR współpracują przy różnych projektach od kilku lat. Obie agencje są częścią Nova Communications Group. Nowością za to jest ich współpraca z sieciową agencją Testardo Red Cell z grupy WPP, znaną ze współpracy z markami PTK Centertel: Jedna Ideai POP.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online