„Ruszaj w ślad za Leszkiem” - piwo Lech reklamowane w zimowych puszkach (wideo)

Piwo Lech Premium (z portfolio Kompanii Piwowarskiej) kolejny raz będzie dostępne w sezonowych, zimowych puszkach. Promuje to kampania reklamowa pod hasłem „Ruszaj w ślad za Leszkiem”.

ytw
ytw
Udostępnij artykuł:
„Ruszaj w ślad za Leszkiem” - piwo Lech reklamowane w zimowych puszkach (wideo)

Zimowe puszki piwa Lech będą dostępne w dwóch wersjach: pierwszą „ubrano” w czapkę i szal, drugą z kolei w kurtkę puchową. Oba wzory puszki będą w sprzedaży na terenie całego kraju do wyczerpania zapasów. Zaprojektowała je agencja Cztery Czwarte.

grafika

Nowe reklamy pokazują z humorem zimowe perypetie Leszka Chmielewskiego, który w tegorocznych letnich spotach Lecha odwiedził Brazylię i Afrykę.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (kanały główne i tematyczne) oraz internet (reklamy w serwisach VoD oraz stronach i aplikacjach mobilnych, interaktywny konkurs na facebookowym fanpage’u Lecha).

Koncepcję spotu przygotowała GPD Agency, wyprodukowało go Platige Image. Za działania w internecie odpowiada agencja Lubię To Linked by Isobar. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC, komunikację PR prowadzi agencja Publicon.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu