– Mamy ogromną bazę graczy, którzy są żywo zainteresowani Medieval Dynasty, jednak jeszcze nie zdecydowali się na jej zakup. Udział w festiwalach i wyprzedażach, takich jak Steam Autumn Sale to ukłon w ich stronę. Chcemy zachęcić ich do przeżycia niesamowitej przygody w stworzonym przez nas średniowiecznym świecie – mówi Damian Szymański, prezes Render Cube. – Zauważamy, że dotychczasowa strategia wyprzedaży jest naprawdę skuteczna, stale zwiększamy liczbę graczy, ostatnio poinformowaliśmy o osiągnięciu poziomu 1,5 mln sprzedanych kopii. Co ważne wishlista tytułu systematycznie rośnie – dodaje Damian Szymański.
Steam Autumn Sale to jedno z największych sezonowych wydarzeń, które obfituje w liczne przeceny i wyprzedaże na gry dedykowane PC. Promocja odbywa się w dniach 21.11 do 28.11.2023 r. Udział w wyprzedażach to też część strategii marketingowej trybu Co-Op do Medieval Dynasty. Tryb dla wielu graczy da użytkownikom nową linię fabularną oraz mapę The Oxbow wraz z kreatorem postaci i wioskami oraz grywalną postać kobiecą.

– Gracze PC-towi w 90 proc. oceniają grę bardzo pozytywnie. Nasza produkcja wciąż ma ogromny potencjał sprzedażowy. Premiera trybu Co-Op będzie premierą 2.0 naszej gry oraz kolejnym bodźcem dla dotychczasowych graczy, by powrócić do Medieval Dynasty, a dla nowych, by ją kupili – dodaje Damian Szymański.
Na koniec września br. stan gotówki na koncie Render Cube wynosił ponad 21,5 mln zł. Część tych środków zostanie przeznaczona na dalszy rozwój Medieval Dynasty. W 2024 roku do sprzedaży ma trafić gra VR-owa bazująca na IP Medieval Dynasty. Strategia firmy przewiduje dalszy konsekwentny rozwój tego IP.
W nadchodzących planach spółki jest zmiana rynku notowań – z NewConnect na główny parkiet GPW w Warszawie. W planach spółki są kolejne produkcje, których szczegóły na obecnym etapie nie są znane.











